Στην έκδοση T6 Drive-E ο δίλιτρος κινητήρας συνδυάζει διπλή υπερπλήρωση, δηλαδή τούρμπο καυσαερίων και μηχανικό υπερσυμπιεστή (κομπρέσορας όπως έχει καθιερωθεί ελέω Mercedes)…
Το συμπλεκτάκι βρίσκεται ανάμεσα στον άξονα εισόδου και τους ρότορες. Στην φάση χαμηλού φορτίου το συμπλεκτάκι ανοίγει και απομπλέκει τον κομπρέσορα, ενώ αν χρειαστεί (αυξηθεί το φορτίο ή για εξάλειψη lag) η ECU δίνει σήματα για σύμπλεξη μέσα σε 80-500 msec! O συμπλέκτης ανοίγει ξανά από τις 3.500 σ.α.λ. για να αναλάβει το κλασικό turbo καυσαερίων και για να προστατευτεί το σύστημα στις υψηλές rpm η σχέση μετάδοσης είναι στο 6:1 (αντί για 3:1) ώστε ο κομπρέσορας να έχει όριο στις περίπου 24.000 rpm. Πρόκειται για τον ταχύτερο παραγωγής που έχει κατασκευάσει έως τώρα η Eaton.