«Είναι πιο πολύ θέμα το πόσο θα μπορούμε να συνεχίσουμε με το DCT, πόσο καιρό θα αντέξει», δήλωσε στο Αυστραλιανό περιοδικό The Drive, o αντιπρόεδρος της BMW, o Peter Quintus…
Αυτό θα συμβεί και για λόγους ισχύος αφού σε κάθε νέο M μοντέλα τα άλογα ανεβαίνουν συνεχώς για να ανταποκριθούν στα υψηλότερα στάνταρ για καθαρά σπορ οδήγηση. Έτσι, το πιο σημαντικό θέμα είναι η αντοχή, καθώς σύμφωνα με τον Quintus τα χειροκίνητα αντέχουν μέχρι τα 450 άλογα και τα 600 Νm ροπής, ενώ τα αμερικάνικα χειροκίνητα κιβώτια με υψηλότερη αντοχή δεν ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές μίας BMW M μιας και είναι βαρύτερα και δίχως καλή ακρίβεια στα κουμπώματά τους. Ο ίδιος μάλιστα άφησε υπονοούμενά πως οι επόμενες M3 και M4 δεν θα έχουν καν manual κιβώτιο…