NEA

Η BMW M σκοπεύει να καταργήσει πλήρως τα χειροκίνητα και διπλόδισκα κιβώτια

«Είναι πιο πολύ θέμα το πόσο θα μπορούμε να συνεχίσουμε με το DCT, πόσο καιρό θα αντέξει», δήλωσε στο Αυστραλιανό περιοδικό The Drive, o αντιπρόεδρος της BMW, o Peter Quintus…

Ο οποίος επισημαίνει πως τα συγκεκριμένα κιβώτια περιορίζονται σε 6 ή 7 σχέσεις, όταν τα συμβατικά αυτόματα (με μετατροπέα ροπής) έχουν ήδη 9 ή και 10 σχέσεις. «Το DCT είχε δύο πλεονεκτήματα, ήταν ελαφρύ και με γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων. Τα νέα αυτόματα κιβώτια όμως έχουν γίνει καλύτερα και πιο έξυπνα» λέει ο Quintus και όπως γίνεται αντιληπτό όλα τα M μοντέλα στα επόμενα χρόνια θα έχουν κλασικά αυτόματα κιβώτια.

Αυτό θα συμβεί και για λόγους ισχύος αφού σε κάθε νέο M μοντέλα τα άλογα ανεβαίνουν συνεχώς για να ανταποκριθούν στα υψηλότερα στάνταρ για καθαρά σπορ οδήγηση. Έτσι, το πιο σημαντικό θέμα είναι η αντοχή, καθώς σύμφωνα με τον Quintus τα χειροκίνητα αντέχουν μέχρι τα 450 άλογα και τα 600 Νm ροπής, ενώ τα αμερικάνικα χειροκίνητα κιβώτια με υψηλότερη αντοχή δεν ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές μίας BMW M μιας και είναι βαρύτερα και δίχως καλή ακρίβεια στα κουμπώματά τους. Ο ίδιος μάλιστα άφησε υπονοούμενά πως οι επόμενες M3 και M4 δεν θα έχουν καν manual κιβώτιο…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!