To Toyota Century απευθύνεται αποκλειστικά για την ιαπωνική αγορά, όπως και το μικρότερο Crown και θα είναι εκεί διαθέσιμο από τα μέσα του 2018.
Το νέο Century διατηρεί και στην καινούργια του γενιά την μπαρόκ εμφάνιση που χαρακτήριζε και τις προηγούμενες, αλλά δεν είναι θα είναι πλέον το μοναδικό ιαπωνικό μοντέλο με 12κύλινδρο κινητήρα. Κι αυτό γιατί κάτω από το μακρύ καπό και πίσω από την πομπώδη μάσκα θα υπάρχει ένα υβριδικό σύνολο γύρω από έναν V8. Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για αυτό του Lexus LS600h που για την περίσταση αποδίδει 400 ίππους και 520 Nm.
Οι επενδύσεις είναι από 100% μαλλί, τα διακοσμητικά είναι από ακριβό ξύλο, ενώ τα ξεχωριστά πίσω καθίσματα ρυθμίζονται ηλεκτρικά και παρέχουν και λειτουργία μασάζ. Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο είναι και το υποπόδιο, καθώς και οι ηλεκτρικές κουρτίνες του πίσω παρμπρίζ, ενώ τα πάντα ρυθμίζονται από τα χειριστήρια στην κονσόλα που εκτείνεται μέχρι πίσω. Ο εξοπλισμός, πέρα από συστήματα υποβοήθησης και διασύνδεσης, περιλαμβάνει και αναδιπλούμενα τραπεζάκια πίσω σε συνδυασμό με λάμπες ανάγνωσης.