H Renault παρουσιάζει τη νέα οικογένεια downsizing κινητήρων με την κωδική ονομασία HR13 που θα δούμε και σε προσθιοκίνητες Mercedes-Benz ξεκινώντας από τη νέα A-Class…
Πρόκειται για ένα εντελώς νέο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο βενζίνης με σύστημα άμεσου ψεκασμού, το οποίο εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Daimler και θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά στα νέα Scenic και Grand Scenic, ενώ ο κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα του ομίλου Renault (καθώς και της Mercedes), όπως και στο νέο Clio που θα παρουσιαστεί τέλη 2018.
Ενδιάμεσα υπάρχει η Energy 140 που αποδίδει 140 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 240 Nm από τις 1.600 σ.α.λ. (ανάλογα με την μετάδοση). Ο Energy 160 έχει 160 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και 260 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. με μηχανικό 6άρι κιβώτιο (στα 270 με το EDC από τις 1.800 σ.α.λ.).
Η αξιοπιστία του συνόλου έχει εξασφαλιστεί από τις εξελιγμένες μεθόδους παραγωγής που εφαρμόζει η Renault, αλλά και από τις εντατικές δοκιμές του νέου κινητήρα που ξεπέρασαν τις 40.000 ώρες. Ενδιαφέρον έχει η προαναφερόμενη εσωτερική επικάλυψη των κυλίνδρων με ένα αόρατο φιλμ για την μείωση των τριβών, κάτι που προέρχεται από τον κινητήρα του Nissan GT-R, ενώ πιθανότατα ο νέος Energy να φιγουράρει κάτω από το καπό της νέας Mercedes A-Class που θα παρουσιαστεί τον Μάρτιο στην Γενεύη.