Μετά τα στάνταρ μοντέλα της C-Class η Mercedes ανανεώνει και την κορυφαία AMG C 63…
Σε όλες βέβαια τις εκδόσεις αμαξώματος της -λιμουζίνα, στέισον, κουπέ και κάμπριο- η οποία εξακολουθεί να υφίσταται ως νορμάλ και S, με 476 και 510 ίππους αντίστοιχα. Για πρώτη φορά εδώ είναι διαθέσιμο και το αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων της AMG.
Αισθητικά οι διαφορές δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλες, με πιο χτυπητή την υιοθέτηση της μάσκας Panamericana που θα χαρακτηρίζει από εδώ και πέρα όλες τις AMG, και τις διαφοροποιημένες εισαγωγές αέρα. Στο εσωτερικό υπάρχει και εδώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, το τιμόνι είναι καινούργιο και ακολουθεί το στυλ των άλλων μοντέλων της C-Class σε ότι αφορά τα χειριστήρια που ενσωματώνει, ενώ η οθόνη στο μέσο του ταμπλό είναι 7,0 ιντσών, με τις μεγαλύτερες (10,0 και 12,5 ιντσών να χρεώνονται επιπλέον).
Παράλληλα προαιρετικά υπάρχουν και τα κουμπιά επιλογής των προγραμμάτων οδήγησης της AMG στο τιμόνι σε συνδυασμό και με μια μικρή οθόνη. Τα προγράμματα αυτά καθαυτά έχουν βελτιωθεί ακόμα περισσότερο σε ότι αφορά τις παραμέτρους λειτουργίας τους ενώ η AMG λέει ότι έχει κάνει το ίδιο και με τα επίπεδα επέμβαση του ESP που είναι 9 διαφορετικά και επιλέγονται από τον οδηγό.
Μια επιπλέον διαφοροποίηση σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό που αντικαθιστά το μηχανικό μπλοκέ που υπήρχε μέχρι τώρα. Όσο για τις επιδόσεις σημειώστε 0-100 σε 4,2 δεύτερα και τελική ταχύτητα 280 χλμ./ώρα για την AMG C 63 S.
18C0588_097
18C0588_101
18C0589_025
18C0589_043
18C0589_047
18C0526_01
18C0526_07
18C0526_20
18C0582_001
18C0582_002
18C0582_007
18C0582_011
18C0582_019
18C0582_037
18C0582_044
18C0583_004
18C0583_014
18C0583_016
18C0583_018
18C0583_025
18C0583_026
18C0583_053
18C0583_055
18C0584_113
18C0584_115
18C0586_002
18C0586_025
18C0586_029
18C0586_030
18C0587_001
18C0587_074