Ο νέος CEO της Fiat-Chrysler δήλωσε σε συνέντευξη του στο Automotive News πως η στρατηγική που επιλέχθηκε για την Maserati ήταν λάθος…
O Mike Manley, o διάδοχος του Sergio Marchionne, παραδέχθηκε πως το μεγαλύτερο λάθος που έγινε με την Maserati ήταν πως δεν την αντιμετώπισαν ως ένα πιο εξεζητημένο σήμα. Αντίθετα της κατέβασαν την εικόνα πιο κοντά στην Alfa Romeo που και στην τελευταία ίσως να έγινε μία υπερβολή θέλοντας να την κάνουν τόσο premium. Κάπως έτσι έχει δοθεί μια εσφαλμένη εντύπωση πως η Maserati είναι ένας πιο μαζικός κατασκευαστής επηρεάζοντας το κύρος του σήματος.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στις HΠΑ η Maserati έχει πωλήσει μέχρι στιγμής 9.693 μονάδες, δηλ. -16% σε σχέση με το πρώτο δεκάμηνο του 2017. Τα προβλήματα της εταιρίας πληθαίνουν και λόγω των χαμηλών πωλήσεων στην κινέζικη αγορά αλλά και λόγω της εφαρμογής του προτύπου WLTP στην Ευρώπη.