NEA

FCA: Έχουν γίνει σημαντικά λάθη με την Maserati

Ο νέος CEO της Fiat-Chrysler δήλωσε σε συνέντευξη του στο Automotive News πως η στρατηγική που επιλέχθηκε για την Maserati ήταν λάθος…

O Mike Manley, o διάδοχος του Sergio Marchionne, παραδέχθηκε πως το μεγαλύτερο λάθος που έγινε με την Maserati ήταν πως δεν την αντιμετώπισαν ως ένα πιο εξεζητημένο σήμα. Αντίθετα της κατέβασαν την εικόνα πιο κοντά στην Alfa Romeo που και στην τελευταία ίσως να έγινε μία υπερβολή θέλοντας να την κάνουν τόσο premium. Κάπως έτσι έχει δοθεί μια εσφαλμένη εντύπωση πως η Maserati είναι ένας πιο μαζικός κατασκευαστής επηρεάζοντας το κύρος του σήματος.

Τα πράγματα δεν πάνε καλά για την Maserati που δεν έχει φρέσκα μοντέλα. Ο Marchionne είχε ως στόχο για το 2018 τις 75.000 πωλήσεις που τελικά αναθεωρήθηκε στις 50.000. Ακόμη και ο αναθεωρημένος φαίνεται πλέον ανέφικτος μιας και στο πρώτο ενιάμηνο της χρονιάς οι πωλήσεις δεν έχουν ξεπεράσει τις 27.000 παγκοσμίως.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στις HΠΑ η Maserati έχει πωλήσει μέχρι στιγμής 9.693 μονάδες, δηλ. -16% σε σχέση με το πρώτο δεκάμηνο του 2017. Τα προβλήματα της εταιρίας πληθαίνουν και λόγω των χαμηλών πωλήσεων στην κινέζικη αγορά αλλά και λόγω της εφαρμογής του προτύπου WLTP στην Ευρώπη.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!