Σκέψεις για κατάργηση των μικρών προσθιοκίνητων Mercedes

Τα νέα δεδομένα της ηλεκτροκίνησης προσανατολίζουν την γερμανική εταιρία στην κατάργηση των A-Class και B-Class.

Η ηλεκτροκίνηση αλλάζει τα δεδομένα αλλά και τα σχήματα των αυτοκινήτων που θα είναι ελαφρώς υπερυψωμένα ώστε να χωρούν οι μπαταρίες. Ταυτόχρονα, αλλάζουν και τον χαρακτήρα των αυτοκινήτων και για αυτό το λόγο η Mercedes αναμένεται να αποσυρθεί από τις μικρές κατηγορίες.

Ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας, Ola Källenius, λέει δεν θέλουν πλέον να ανταγωνιστούν τους κατασκευαστές ευρείας παραγωγής, επειδή δεν είναι αυτό που αντιπροσωπεύει η Mercedes. Εδώ και αρκετό καιρό υπάρχουν πληροφορίες πως η εταιρεία με έδρα τη Στουτγάρδη θέλει να επικεντρωθεί στην πολυτελή κατηγορία.

Αυτό που λογικά θα γίνει είναι πως η τωρινή γενιά της A-Class θα συνεχίσει να παράγεται μέχρι το 2025 (όταν θα τεθεί σε ισχύ το εξοντωτικό Euro 7) και θα δοθεί προτεραιότητα στις plug-in υβριδικές εκδόσεις.

Αργότερα θα υπάρξει νέα γενιά μοντέλων με πλατφόρμα ΜΜΑ που έχει σχεδιαστεί κυρίως για ηλεκτρικές εκδόσεις. Αυτό όμως δε σημαίνει πως θα σχετίζεται με την Α-Class και πιθανότατα η τρέχουσα γενιά να είναι η τελευταία.

Το σίγουρο είναι πως η B-Class θα καταργηθεί το 2024 δίχως να έχει διάδοχο. Έτσι, από τα μέσα της δεκαετίας και μετά η γκάμα της Mercedes θα ξεκινά από την C-Class και στην βάση πιθανότατα θα υπάρχουν EQ ηλεκτρικά μοντέλα.

Exit mobile version