To πεντάθυρο Suzuki Jimny έγινε πραγματικότητα!

Μετά από αμέτρητες φήμες και κατασκοπευτικές φωτογραφίες το πεντάθυρο Jimny παρουσιάστηκε επίσημα στην Ινδία.

Το Jimny είναι ένα από τα δημοφιλέστερα αλλά και πιο ταλαιπωρημένα 4×4. Και αυτό επειδή ελέω εκπομπών ρύπων σταμάτησε εδώ και καιρό να εισάγεται στην Ευρώπη. Αυτό βέβαια δεν ισχύει για τον υπόλοιπο κόσμο και όπως το τρίθυρο, έτσι και το πεντάθυρο θα πωλείται στις αγορές της Ασίας, της Αφρικής, της Λατινικής Αμερικής, της Αυστραλίας κ.α.

Η βασική διαφορά εντοπίζεται στο μακρύτερο αμάξωμα που φτάνει τα 3,985 μέτρα και το μεταξόνιο να έχει αυξηθεί από τα 2.250 χιλιοστά στα 2.590. To πλαίσιο τύπου σκάλας έχει παραμείνει και η απόσταση από το έδαφος είναι στα 21 εκατοστά. Οι τροχοί είναι 15 ιντσών με ελαστικά 196/80 και ρεζέρβα η οποία παραμένει τοποθετημένη στην πίσω πόρτα.

Το ταμπλό παραμένει χωρίς αλλαγές όμως το σαλόνι είναι αισθητά πιο ευρύχωρο, με τους πίσω επιβάτες να έχουν περισσότερους χώρους στην διάθεσή τους. Ο χώρος των αποσκευών κυμαίνεται από τα 208 έως τα 332 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Μάλιστα, υπάρχει σύστημα infotainment με οθόνη 7 ή 9 ιντσών, που διαθέτει Android Auto, Apple Carplay και κάμερα οπισθοπορείας. Στην ακριβή έκδοση διατίθενται φώτα LED, cruise control, δερμάτινο τιμόνι, αυτόματος κλιματισμός και άλλα.

Πέρα από την προσθήκη των δύο πίσω θυρών δεν έχει αλλάξει κάτι κάτω από το καπό όπου παραμένει ο αρχαίος 1.500άρης κινητήρας βενζίνης της Σειράς Κ που αποδίδει 105 ίππους και 134 Nm ροπής. Συνδυάζεται με χειροκίνητο ή αυτόματο 5άρι σασμάν και τετρακίνηση AllGrip Pro της Suzuki με «κοντό» κιβώτιο ως στάνταρ.

Το πεντάθυρο Jimny θα παράγεται στο εργοστάσιο της εταιρείας Gurugram στην Ινδία. Και όπως είπαμε είναι απίθανο να το δούμε να κυκλοφορεί στην Ευρώπη, τουλάχιστον με αυτό τον κινητήρα. Διότι υπάρχουν και άλλοι εξηλεκτρισμένοι με ήπια υβριδική υποβοήθηση που θα μπορούσαν να δώσουν μια δεύτερη ευκαιρία στο Jimny.

Exit mobile version