Με το Jeep Avenger στην Ισπανία [first drive]

Ποιος θα περίμενε πως την σήμερον ημέρα ένα ηλεκτρικό τζιπ να παρουσιάζει μεγαλύτερο ενδιαφέρον ακόμη και από την συμβατική του έκδοση.

Αν γνωρίζετε την ύπαρξη του Avenger, τότε θα έχετε υπόψη σας πως πέρα από την ηλεκτρική υπάρχει και μία έκδοση με τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα. Ωστόσο, μην ποντάρετε σε αυτή, η οποία είναι διαθέσιμη μόνο στην αγορά της Ιταλίας και της Ισπανίας. Στις αγορές δηλαδή που δεν υπάρχει καμία επιδότηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ακόμη και να υπήρχε όμως μεγάλη εντύπωση μου προκάλεσε στην διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του Avenger πως δεν έγινε κανένας λόγος για την συμβατική έκδοση. Σα να μην υπήρχε, δείχνοντας προς τα που πάει το πράγμα ακόμη και για μία παραδοσιακή αμερικανική εταιρία σαν τη Jeep.

Βέβαια, το Avenger είναι μια ειδική περίπτωση αφού είναι ένα ευρωπαϊκό προϊόν με συστατικά από τον όμιλο Stellantis και το νέο σύστημα πρόωσης με το ηλεκτρικό μοτέρ των 156 ίππων και την μπαταρία των 52 kWh που προσφέρει 400 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Κάτι που είναι εφικτό και στον πραγματικό κόσμο, όπως είδα από πρώτο χέρι οδηγώντας το Avenger στην Μάλαγα με μία κατανάλωση στις 16-17 kWh. Ως ηλεκτρικό αυτό το τζιπ είναι το πιο γλυκό στην κίνησή του με εξαιρετική ποιότητα κύλισης και μία ανάρτηση που δεν έχει ούτε σκληρή, ούτε μαλακή ρύθμιση. Θα έλεγα πως είναι ταμάμ, τουλάχιστον όπως φάνηκε στην ισπανική άσφαλτο.

Από εκεί και πέρα οι άνθρωποι της Jeep προσπαθούν να πείσουν για τις εκτός δρόμου αρετές του Avenger. Ως ένα σημείο αφού ακόμη και τα 20 εκατοστά από το έδαφος, ακόμη και τα προφίλ οδήγησης που προσομοιώνουν ένα καλωδιακό μπλοκέ, δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την τετρακίνηση.

Μέχρι όμως να πούμε περισσότερα οδηγώντας το ηλεκτρικό Jeep και στην χώρα μας μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στα παρακάτω ενδιαφέροντα tips, όσο και στις τιμές πώλησης του στην Ελλάδα.


Avenger tech-tips

Exit mobile version