Μια καναδική εταιρία ισχυρίζεται πως το υβριδικό της σύστημα για βαρέως τύπου οχήματα μπορεί να εξοικονομήσει έως $15.000 το χρόνο…
Κατά την επιβράδυνση το σύστημα μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε υδραυλική η οποία συμπιέζεται και αποθηκεύεται στον συσσωρευτή (η αρχή λειτουργίας σας θυμίζει κάτι από… υβριδικό σφόνδυλο;). Το μέγεθος της επιβράδυνσης υποβοηθά το σύστημα πέδησης, ειδικά στις κατηφόρες. Ένα μεταβλητής γεωμετρίας υδραυλικός κινητήρας είναι μηχανικά συζευγμένος με την ΜΕΚ και με την αντλία μέσω της μετάδοσης. Προσέξτε όμως πως η υδραυλική υποβοήθηση είναι ωφέλιμη κάθε φορά που η ΜΕΚ λειτουργεί στο ρελαντί. Κάτι μου λέει πως πολύς ντόρος, πολύ μπέρδεμα για ένα σύστημα που όσο εντυπωσιακό και αν φαίνεται στο βίντεο μάλλον μικρή απόδοση θα έχει στον πραγματικό κόσμο.
effenco-head-hybrid-system-for-heavy-vehicles-5
effenco-head-hybrid-system-for-heavy-vehicles-6
effenco-head-hybrid-system-for-heavy-vehicles-7
effenco-head-hybrid-system-for-heavy-vehicles-8
effenco-head-hybrid-system-for-heavy-vehicles-9
effenco-head-hybrid-system-for-heavy-vehicles-10
effenco-head-hybrid-system-for-heavy-vehicles-4
effenco-head-hybrid-system-for-heavy-vehicles-1
effenco-head-hybrid-system-for-heavy-vehicles-2
effenco-head-hybrid-system-for-heavy-vehicles-3