Αναλύουμε το πρώτο μηχανικό κιβώτιο με επτά σχέσεις που τοποθετήθηκε ποτέ σε επιβατικό αυτοκίνητο…
Πριν από περίπου τρία χρόνια η Porsche εισήγαγε την δική της εκδοχή στα κιβώτια διπλού συμπλέκτη, το PDK που εξοπλίζει την προηγούμενη 911 (σειρά 997). Στη νέα σειρά 991 που ήδη διατίθεται και στην ελληνική αγορά το PDK συνεχίζει να διατίθεται μαζί με μία εντελώς μηχανική εκδοχή του.
Όπως είναι φυσικό το μηχανικό κιβώτιο έχει ένα άξονα εισόδου αντί δύο που διαθέτει το PDK ενώ διαθέτει και μία έξοδο (drive flange) για την μεταφορά της ροπής στον εμπρός άξονα (για κίνηση στους τέσσερις τροχούς). To πολύ βαρύτερο PDK (περίπου 115 kg) απαιτεί δύο τύπους λιπαντικών ενώ το μηχανικό (βάρους 85 kg) ένα τύπο.
Και στα δύο κιβώτια η τελική ταχύτητα της νέας 911 (285 με 305 km/h) επιτυγχάνεται με την 6η σχέση (σχέση: 0,88) ώστε να μην θυσιάζεται κανένα μέρος από την απόδοση του κινητήρα. Η 7η (σχέση 0,71) είναι overdrive (manual: 0,711 – PDK: 0,617) για μείωση της κατανάλωσης και συνθήκες οδήγησης cruising.
SMS===> To κιβώτιο DCT της Renault