Ευθύνες καταλογίζει η γαλλική εταιρία στην ελλειπή ενημέρωση του αγοραστικού κοινού που επιβραδύνει την διάδοση της ηλεκτροκίνησης…
- «Πρέπει να επικοινωνήσουμε σωστά την αυτονομία των ηλεκτροκίνητων και να ενημερώσουμε τον υποψήφιο αγοραστή. Νομίζω πως οι άνθρωποι βρίσκουν αφορμές για ότι δεν μπορούν να αποκτήσουν» δήλωσε σε συνέντευξη του στον βρετανικό Τύπο ο διευθυντής μάρκετινγκ της Renault, o Stephen Norman. Η Renault ηγείται εδώ και χρόνια στην αγορά των ηλεκτροκίνητων οι πωλήσεις δεν έχουν φτάσει στα επιθυμητά επίπεδα.
- Εντός του έτους η γαλλική εταιρία θα λανσάρει το Zoe (από 15.700€ στην Γαλλία, από 16.450€ στην Αγγλία, τιμές μετά φόρων) εστιάζοντας -στην διαφημιστική της καμπάνια- στην αθόρυβη λειτουργία του αυτοκινήτου που χαρακτηρίζει κάθε γνήσιο Electric Vehicle (EV). Ο Norman ισχυρίζεται πως η αθόρυβη λειτουργία θα αποτελέσει επιπλέον κίνητρο ξεπερνώντας το ζήτημα της αυτονομίας (το Zoe έχει 100 km με ψυχρό καιρό, 150 km με νορμάλ περιβαλλοντική θερμοκρασία). Παρά ταύτα o Norman λέει πως «οποιοσδήποτε πρέπει να το οδηγήσει για να καταλάβει πόσο καλό είναι, το Zoe είναι τόσο γρήγορο με πανίσχυρα φρένα».