Peugeot, περισσότερα για το 2008!

Peugeot-2008_2014_1000 (4)

Το νέο μοντέλο της Peugeot πρόκειται να κάνει την πρεμιέρα του τον Μάρτιο «φορώντας» τους νέας γενιάς 3-κύλινδρους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες e-THP…

Το 2008 είχε κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο Παρίσι ως concept car ενώ αρχές του έτους η γαλλική εταιρία είχε αποκαλύψει μερικές φωτογραφίες και κάποιες βασικές πληροφορίες. Ωστόσο, με την ελβετική έκθεση να πλησιάζει η Peugeot προχώρησε στην πλήρη παρουσίαση ανακοινώνοντας τις διαστάσεις αμαξώματος όπου το μήκος φτάνει τα 4,16 μέτρα και το πλάτος τα 1,74 μέτρα ενώ το πορτμπαγκάζ προσφέρει 360 lt.

Το μικρότερο crossover της Peugeot θα αποτελέσει τον βασικό αντίπαλο του Renault Captur ενώ από τις πρώτες φωτογραφίες είναι εμφανείς οι στιλιστικές ομοιότητες με το πολυχρηστικό 3008 αλλά και τα νέα 508 και 208. H εικόνα του ταμπλό συμβαδίζει με το μοτίβο του 208 στο οποίο κυριαρχεί η πολυλειτουργική οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα ενώ εντύπωση προκαλεί το φωτεινό περίγραμμα του πίνακα οργάνων.

  • peugeot-2008_2014_1000-1

  • peugeot-2008_2014_1000-10

  • peugeot-2008_2014_1000-11

  • peugeot-2008_2014_1000-2

  • peugeot-2008_2014_1000-3

  • peugeot-2008_2014_1000-4

  • peugeot-2008_2014_1000-5

  • peugeot-2008_2014_1000-6

  • peugeot-2008_2014_1000-7

  • peugeot-2008_2014_1000-8

  • peugeot-2008_2014_1000-9

Στα «όπλα» του συγκαταλέγεται το γνωστό (από το 3008) σύστημα Grip Control το οποίο διαχειρίζεται ηλεκτρονικά την πρόσφυση των τροχών συνθέτοντας μία «ψευδό-τετρακίνηση». Συγκεκριμένα, ο οδηγός έχει να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερις επιλογές (Snow, Off-Road, Sand, ESP Off ) και σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (16 mm) αλλά και τα κατάλληλα ελαστικά μπορούν να δημιουργηθούν καλές δυνατότητες κίνησης μακριά από την άσφαλτο, όπως ισχυρίζονται οι ιθύνοντες της εταιρίας.

Από πλευράς κινητήρων η έκπληξη αφορά στο νέο υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο του 1,2 lt που θα τον δούμε σε δύο διαφορετικές -από πλευράς ισχύος- εκδόσεις e-THP: μία μικρότερη με 110 PS και 205 Nm και μία μεγαλύτερη με 130 PS και 230 Nm. Θα υπάρξει και ατμοσφαιρική έκδοση 1.2 VTi με 82 PS (η αυτόματη e-VTi θα έχει εκπομπή CO2 99 g/km) ενώ η πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.4 eHDi θα αποδίδει 68 PS (στο μέλλον ίσως και να δούμε και μεγαλύτερη έκδοση).

 

Exit mobile version