Με την ηλεκτροκίνηση να βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο η γερμανική εταιρία αναμένεται να επενδύσει στην υβριδική κίνηση στις μικρές κατηγορίες…
Φήμες στο διαδίκτυο κάνουν λόγο για υβριδική έκδοση του up! την οποία θα δούμε σε περίπου δύο χρόνια. Η εν λόγω κίνηση ήταν λίγο πολύ αναμενόμενη από την στιγμή που ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο πόλης εξακολουθεί να ταλανίζεται από το θέμα της αυτονομίας ενώ μία κλασική πετρελαιοκίνητη έκδοση δεν θα είχε νόημα (κυρίως λόγω κόστους). Τι θα λέγατε, όμως, αν υπήρχε ένας κόμπακτ δικύλινδρος ντίζελ που να υποβαστάζεται από έναν δυνατό ηλεκτροκινητήρα; Ένα plug-in υβριδικό πόλης που να διαθέτει ηλεκτροκίνηση για 50 km και μέγιστη αυτονομία κοντά στα 500 km με την συνδρομή της ΜΕΚ;
Πάντως, θα πρέπει να πούμε πως το caroto.gr είχε αποκαλύψει από πέρυσι τον προγραμματισμό μίας υβριδικής ντίζελ έκδοσης με τις πληροφορίες μας να επιβεβαιώνονται με τον καιρό. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε το σχετικό άρθρο καθώς και περισσότερες λεπτομέρειες για το πρωτότυπο XL1 (θα παραχθούν 50 κομμάτια με άγνωστη τιμή πώλησης, κατόπιν παραγγελίας μπορεί να υπάρξει και άλλη παραγωγή) του οποίου το σύστημα πρόωσης θα αποτελέσει την βάση για υβριδικές εκδόσεις του γκρουπ αφού ας μην ξεχνάμε πως υπάρχουν και τα Seat Mii και Skoda Citigo.
volkswagen-xl1_2014_1000-1
volkswagen-xl1_2014_1000-10
volkswagen-xl1_2014_1000-11
volkswagen-xl1_2014_1000-12
volkswagen-xl1_2014_1000-13
volkswagen-xl1_2014_1000-15
volkswagen-xl1_2014_1000-16
volkswagen-xl1_2014_1000-17
volkswagen-xl1_2014_1000-2
volkswagen-xl1_2014_1000-4
volkswagen-xl1_2014_1000-5
volkswagen-xl1_2014_1000-6
volkswagen-xl1_2014_1000-7
volkswagen-xl1_2014_1000-8
volkswagen-xl1_2014_1000-9