NEA

Πετρελαιοκίνητο υβριδικό Up ετοιμάζει η VW!

2009-volkswagen-e-up-concept

Σύμφωνα με πηγές εκ των έσω, η VW θα παρουσιάσει μια νέα εκδοχή του Up η οποία θα έχει μέση τυποποιημένη κατανάλωση 3,0 lt/100 km. Πιθανότατα θα ονομαστεί Up blue-e-motion και θα διαθέτει μια εμπορική έκδοση του υβριδικού κινητήρα που είδαμε στο πρωτότυπο XL1.

Ο δικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος  πετρελαιοκινητήρας του θα έχει χωρητικότητα 800 κ. εκ. και θα αποδίδει 47 ίππους. Αυτός θα υποβοηθάται από έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης απόδοσης 26 ίππων. Το μπλοκ του κινητήρα θα είναι από κράμα αλουμινίου ενώ οι κύλινδροι θα έχουν “επίχρισμα” πλάσματος για μειωμένες τριβές των ελατηρίων.

Όπως φαίνεται πέρα από την ηλεκτροκίνητη θα υπάρξει και υβριδική ντίζελ έκδοση στην γκάμα του γερμανικού μικρού που θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2012

Επίσης, ο ΜΕΚ θα διαθέτει εξελιγμένο αντικραδασμικό άξονα με στόχο την μείωση των δονήσεων και του παραγόμενου θορύβου ενώ το υβριδικό σύνολο θα συνεργάζεται με επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Σε αντίθεση με το XL1, το Up blue-e-motion δεν θα έχει τη δυνατότητα να κινείται αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, έστω και για μικρή απόσταση. Αυτός θα συνδράμει τον πετρελαιοκινητήρα κατά τη διάρκεια έντονης επιτάχυνσης και, φυσικά, οι μπαταρίες του θα φορτίζονται κατά το φρενάρισμα.

Όπως φαίνεται πέρα από την ηλεκτροκίνητη θα υπάρξει και υβριδική ντίζελ έκδοση στην γκάμα του γερμανικού μικρού που θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2012…

Το Up blue-e-motion θα διαθέτει το σύστημα “start/stop” που η VW ονομάζει “pulse starting” και το οποίο -σύμφωνα με την εταιρεία- θα λειτουργεί με εντελώς ομαλό και ανεπαίσθητο, από τους επιβάτες, τρόπο.

Κωνσταντίνος Ζωγλοπίτης

Ο άνθρωπος που σφίγγει τα χαληνάρια κάθε φορά που το καρότο χαλαρώνει. Πνεύμα και ηθική!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button