H εξέλιξη και το τέλος του Jaguar C-X75!

Jaguar C-X75 end

Δείτε σε ένα βίντεο την εξέλιξη του υβριδικού C-X75 το οποίο με 850 ίππους θα ήθελε να μπει σφήνα ανάμεσα στην LaFerrari, ΜcLaren P1 και Porsche 918 Spyder. Όμως…

To C-X75 υπήρξε ένα από τα εντυπωσιακότερα concept cars των τελευταίων ετών καθώς το αρχικό πρωτότυπο διέθετε στροβιλοκινητήρα για την πρόωσή του. Παρουσιάστηκε το 2010 και ένα χρόνο αργότερα είδαμε το υβριδικό C-X16. Οι άνθρωποι της Jaguar αδημονούσαν το εντυπωσιακό τους C-X75 να μπει στην παραγωγή. Για αυτό το εξόπλισαν με διάταξη E-REV όπου ένας 1.600άρης τετρακύλινδρος με διπλό τρόπο υπερτροφοδότησης (υπερτροφοδότης καυσαερίων + μηχανικός υπερσυμπιεστής)  που απέδιδε περίπου 500 PS στις 10.000 rpm.

Βέβαια, ο βενζινοκινητήρας σε ένα E-REV (όπως είναι τo Opel Ampera ή το Chevrolet Volt) είναι η μισή υπόθεση μιας και χρησιμεύει μόνο ως γεννήτρια για να παράγει ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύεται στις μπαταρίες λιθίου ιόντων χωρητικότητας 19 kW. Σε κάθε τροχό υπάρχει και από ένας ηλεκτροκινητήρας ισχύος 195 PS ο καθένας που ζυγίζει 20 kg.

Jaguar F-Type, ονειροπαγίδα!

Σύμφωνα με την Jaguar η μέγιστη συνολική ισχύς μπορεί να ξεπεράσει τους 850 PS με τα 0-98 km/h να πετυχαίνονται σε λιγότερο από 3 sec, τα 0-160 σε 6 sec ενώ η τελική να αγγίξει τα 270 km/h.  Όλα αυτά με εκπομπή CO2 στα 89 g/km.

Hypercars, υπόθεση για τρεις!

Όλα αυτά όμως για ένα supercar που τελικά δεν πρόκειται να παραχθεί ποτέ για πολλούς και διάφορους λόγους. Προβλήματα αξιοπιστίας; Αποστειρωμένη οδηγική απόλαυση; Πολύπλοκο κατασκευαστικά; Στο κάτω-κάτω όταν πρόκειται για ένα supercar κανείς δεν κοιτά την εκπομπή CO2 παρά μόνο πόσο γρήγορα πάει. Και πόσο καλά ακούγεται, διότι ο ήχος είναι και θα είναι ένα αναπόσπαστο στοιχείο κάθε γνήσιας υπερκατασκευής…

Exit mobile version