Δείτε σε ένα βίντεο την εξέλιξη του υβριδικού C-X75 το οποίο με 850 ίππους θα ήθελε να μπει σφήνα ανάμεσα στην LaFerrari, ΜcLaren P1 και Porsche 918 Spyder. Όμως…
Βέβαια, ο βενζινοκινητήρας σε ένα E-REV (όπως είναι τo Opel Ampera ή το Chevrolet Volt) είναι η μισή υπόθεση μιας και χρησιμεύει μόνο ως γεννήτρια για να παράγει ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύεται στις μπαταρίες λιθίου ιόντων χωρητικότητας 19 kW. Σε κάθε τροχό υπάρχει και από ένας ηλεκτροκινητήρας ισχύος 195 PS ο καθένας που ζυγίζει 20 kg.
Σύμφωνα με την Jaguar η μέγιστη συνολική ισχύς μπορεί να ξεπεράσει τους 850 PS με τα 0-98 km/h να πετυχαίνονται σε λιγότερο από 3 sec, τα 0-160 σε 6 sec ενώ η τελική να αγγίξει τα 270 km/h. Όλα αυτά με εκπομπή CO2 στα 89 g/km.
Όλα αυτά όμως για ένα supercar που τελικά δεν πρόκειται να παραχθεί ποτέ για πολλούς και διάφορους λόγους. Προβλήματα αξιοπιστίας; Αποστειρωμένη οδηγική απόλαυση; Πολύπλοκο κατασκευαστικά; Στο κάτω-κάτω όταν πρόκειται για ένα supercar κανείς δεν κοιτά την εκπομπή CO2 παρά μόνο πόσο γρήγορα πάει. Και πόσο καλά ακούγεται, διότι ο ήχος είναι και θα είναι ένα αναπόσπαστο στοιχείο κάθε γνήσιας υπερκατασκευής…