Common rail, πάει για τα 3.000 bar!

Denso_Diesel Common Rail system 2500 bar

Η κόντρα με το… μπαρόμετρο σε ότι αφορά στα συστήματα ψεκασμού των πετρελαιοκινητήρων καλά κρατεί.

Πριν από μερικές εβδομάδες η Denso ανακοίνωσε νέας γενιάς common rail με πίεση στα 2.500 bar (είναι αυτό που τοποθετείται μεταξύ άλλων και στους νέους ντίζελ της Volvo). Η κόντρα με το… μπαρόμετρο σε ότι αφορά στα συστήματα ψεκασμού των πετρελαιοκινητήρων καλά κρατεί μιας και η ιαπωνική εταιρία ανακοίνωσε πως εξελίσσει ήδη common rail στα 3.000 bar!

Φυσικά υπάρχουν και άλλοι προμηθευτές εξαρτημάτων που δουλεύουν σε παρόμοια συστήματα υπερυψηλής πίεσης όπως η Delphi που έχει ήδη εισάγει «τριχίλιαρο» common rail για κινητήρες φορτηγών. Ο λόγος που χρειάζεται τόσο υψηλή πίεση είναι η ποιοτικότερη καύση του ντίζελ που έχει ως αποτέλεσμα λιγότερους ρύπους ενώ οι ειδικοί αναφέρουν πως το όριο βρίσκεται κάπου κοντά στα 3.000 bar.

Exit mobile version