Η κόντρα με το… μπαρόμετρο σε ότι αφορά στα συστήματα ψεκασμού των πετρελαιοκινητήρων καλά κρατεί.
Φυσικά υπάρχουν και άλλοι προμηθευτές εξαρτημάτων που δουλεύουν σε παρόμοια συστήματα υπερυψηλής πίεσης όπως η Delphi που έχει ήδη εισάγει «τριχίλιαρο» common rail για κινητήρες φορτηγών. Ο λόγος που χρειάζεται τόσο υψηλή πίεση είναι η ποιοτικότερη καύση του ντίζελ που έχει ως αποτέλεσμα λιγότερους ρύπους ενώ οι ειδικοί αναφέρουν πως το όριο βρίσκεται κάπου κοντά στα 3.000 bar.