Η κόντρα με το… μπαρόμετρο σε ότι αφορά στα συστήματα ψεκασμού των πετρελαιοκινητήρων καλά κρατεί.
Πριν από μερικές εβδομάδες η Denso ανακοίνωσε νέας γενιάς common rail με πίεση στα 2.500 bar (είναι αυτό που τοποθετείται μεταξύ άλλων και στους νέους ντίζελ της Volvo). Η κόντρα με το… μπαρόμετρο σε ότι αφορά στα συστήματα ψεκασμού των πετρελαιοκινητήρων καλά κρατεί μιας και η ιαπωνική εταιρία ανακοίνωσε πως εξελίσσει ήδη common rail στα 3.000 bar!
Φυσικά υπάρχουν και άλλοι προμηθευτές εξαρτημάτων που δουλεύουν σε παρόμοια συστήματα υπερυψηλής πίεσης όπως η Delphi που έχει ήδη εισάγει «τριχίλιαρο» common rail για κινητήρες φορτηγών. Ο λόγος που χρειάζεται τόσο υψηλή πίεση είναι η ποιοτικότερη καύση του ντίζελ που έχει ως αποτέλεσμα λιγότερους ρύπους ενώ οι ειδικοί αναφέρουν πως το όριο βρίσκεται κάπου κοντά στα 3.000 bar.
εχω ενα τζιπ lant crouizer 3000 κυβικα εχω προβλημα με τις πιεσεις εχω καθαρισει τα μπεκ δουλεψε για λιγες μερες σωστα αλλα μετα παλι τα ιδια .δοκιμασα με φαρμακα με καθαρο πετρελαιο αλλα τιποτα.