Το αγωνιστικό τμήμα της Renault εξηγεί τον τρόπο που λειτουργεί ένα μονοθέσιο στη νέα εποχή της F1 με τους τούρμπο V6 κινητήρες…
Μία από τις σημαντικότερες παραμέτρους στην Formula 1 είναι η ροή καυσίμου του κινητήρα που περιορίζεται στα 100 kg/h. Η μεγαλύτερη ροή συνεπάγεται αύξηση της ισχύος και για αυτό το λόγο ο Daniel Ricciardo ακυρώθηκε στο GP Αυστραλίας όπου η περσινή πρωταθλήτρια Red Bull είχε μηδενική παρουσία. Μία από τις εταιρίες που έχουν δώσει μεγάλη σημασία στην διαχείριση καυσίμου είναι η Ferrari που αν και περίμενε κάτι καλύτερο από το πρώτο GP της χρονιάς δεν τα πήγε και άσχημα. Πάντως, απ’ ότι διαφαίνεται η Mercedes είναι ισχυρή με τους νέους V6 και η Ferrari βρίσκεται σε καλύτερη μοίρα από την Renault. Για να δούμε τι μας επιφυλάσσει και το GP Μαλαισίας στις 30 Μαρτίου. Έως τότε ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω, εξίσου ενδιαφέρονται, άρθρα…
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.