Η γερμανική εταιρία εξελίσσει ένα νέο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Για την ακρίβεια ενός κυλίνδρους καθώς το σύστημα προορίζεται για 3κύλινδρα σύνολα!
Κάποτε τα συστήματα απενεργοποίησης των κυλίνδρων τα συναντούσαμε σε ενεργοβόρους κινητήρες διάταξης V. Με τον καιρό τα συστήματα αυτά πέρασαν στους 4κύλιδνρους κινητήρες, όπως στην περίπτωση της Volkswagen με το σύστημα ACT που -σε συγκεκριμένες συνθήκες- απενεργοποιεί τους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους για μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου.
Πληροφορίες μας θέλουν το σύστημα να έχει ήδη βρει πελάτη και μένει να δούμε σε πιο νέο 3κύλινδρο μοτέρ θα το δούμε. Μία διάταξη που πλέον την συναντάμε όλο και περισσότερο σε βενζινοκινητήρες (Ford, Renault, Opel, BMW κ.α.) αλλά και σε ντίζελ (VW, BMW κ.α.). Ο ειδικός της Schaeffler Bob Zito μας υπενθυμίζει πως σύντομα η ισχύς των 3κύλινδρων θα φτάσει τα 180 άλογα. Ήδη ο 1.0 Ecoboost αποδίδει 140 PS, ενώ περιμένουμε και ισχυρότερες εκδοχές από την BMW. Και έπεται συνέχεια…