H Ducati παρουσίασε τον ολοκαίνουργιο V2 κινητήρα, τον πρώτο με φουλ μεταβλητό χρονισμό στην εισαγωγή αλλά και στην εξαγωγή…
Ένας αισθητήρας αυτανάφλεξης (anti-knock) αντιλαμβάνεται πότε το μοτέρ λειτουργεί με αμόλυβδη χαμηλότερων οκτανίων (από τα «πειράκια») και ρυθμίζει ανάλογα την χαρτογράφηση κάνοντας χρήση μίας δευτερεύουσας παροχής με εμπλουτισμό αέρα. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε ένα σχετικό άρθρο για το ελληνικό δεσμοδρομικό σύστημα καθώς και για την τούρμπο Kawasaki Ninja H2.
Korres Project 4, ένα σούπερ όχημα από άλλο πλανήτη!
duacti-testastretta-dvt-desmodromic-system-1
duacti-testastretta-dvt-desmodromic-system-10
duacti-testastretta-dvt-desmodromic-system-11
duacti-testastretta-dvt-desmodromic-system-12
duacti-testastretta-dvt-desmodromic-system-13
duacti-testastretta-dvt-desmodromic-system-14
duacti-testastretta-dvt-desmodromic-system-15
duacti-testastretta-dvt-desmodromic-system-16
duacti-testastretta-dvt-desmodromic-system-17
duacti-testastretta-dvt-desmodromic-system-2
duacti-testastretta-dvt-desmodromic-system-3
duacti-testastretta-dvt-desmodromic-system-4
duacti-testastretta-dvt-desmodromic-system-44
duacti-testastretta-dvt-desmodromic-system-5
duacti-testastretta-dvt-desmodromic-system-6
duacti-testastretta-dvt-desmodromic-system-7
duacti-testastretta-dvt-desmodromic-system-8
duacti-testastretta-dvt-desmodromic-system-9