Για την ακρίβεια δύο χρόνια πριν την παραγωγή καθώς η έκδοση παραγωγής θα κυκλοφορήσει στους δρόμους το 2016…
Το υδρογόνο αποθηκεύεται σε δεξαμενή υπό πίεση 700 bar και αρκεί για απόσταση 700 km. Εκτός από την αυτονομία, ένα ακόμη μεγάλο πλεονέκτημα απέναντι στα μπαταριοκίνητα μοντέλα έχει να κάνει με την διάρκεια ανεφοδιασμού η οποία είναι ανάλογή χρονικά, όσο η διαδικασία ανεφοδιασμού με συμβατικά υγρά καύσιμα (περίπου 3 min). Δείτε εδώ ένα αναλυτικό εικονογράφημα με τον τρόπο λειτουργίας ενός οχήματος fuel cell.
honda-fcv-concept-unveiled-in-japan-production-version-coming-2016-1
honda-fcv-concept-unveiled-in-japan-production-version-coming-2016-2
honda-fcv-concept-unveiled-in-japan-production-version-coming-2016-3
honda-fcv-concept-unveiled-in-japan-production-version-coming-2016-4
honda-fcv-concept-unveiled-in-japan-production-version-coming-2016-5
honda-fcv-concept-unveiled-in-japan-production-version-coming-2016-6
honda-fcv-concept-unveiled-in-japan-production-version-coming-2016-7
honda-fcv-concept-unveiled-in-japan-production-version-coming-2016-8
honda-fcv-concept-unveiled-in-japan-production-version-coming-2016-9