Οδηγούμε το νέο Mondeo και μένουμε εντυπωσιασμένοι από την καθολική ανωτερότητα της νέας γενιάς σχεδόν σε κάθε σημείο…
Αν μπερδευτήκατε αυτό που θέλω να πω πως το νέο Mondeo έχει βελτιωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό (σε σχέση με το απερχόμενο). Φυσικά, διατηρεί την ίδια φιλοσοφία αλλά σχεδιαστικά σε κάνει να ξεχνάς το προηγούμενο που πλέον μοιάζει αδιάφορο δίπλα στο νέο. Από κοντά το αμάξωμα των 4,7 μέτρων είναι ακόμη πιο όμορφο χάρη στην εμπρός ελκυστική μάσκα και τα στενόμακρα φωτιστικά σώματα. Στην πεντάθυρη έκδοση της δοκιμής μας (την οποία προτιμώ όχι μόνο λόγω αισθητικής αλλά και hatch πρακτικότητας), η οροφή σβήνει με σικ τρόπο προς το μάλλον συγκρατημένο σχεδιαστικά πίσω μέρος με φωτιστικά σώματα LED (προαιρετικά υπάρχουν και φουλ ενεργητικά μπροστινά).
Η γλυκιά γεύση συνεχίζεται και στο εσωτερικό με την μοντέρνα άποψη και τα πολύ καλής ποιότητας υλικά. Η κεντρική κονσόλα συνδυάζει μία εν μέρει μινιμάλ άποψη καθώς πολλές λειτουργίες εκτελούνται από την οθόνη αφής 8’’ (τουλάχιστον στην βασική έκδοση που οδήγησα). Ανάλογα με τη έκδοση ο ψηφιακός πίνακας οργάνων -με τα κλασικά όργανα με βελόνες- πλαισιώνεται από όμορφα γραφικά και μία μεγάλη ψηφιακή οθόνη, η πλατφόρμα SYNC2 υποστηρίζει φωνητικές εντολές, το αναβαθμισμένο MYKEY επιτρέπει συγκεκριμένες λειτουργίες, ενώ καινοτομία αποτελούν οι ενσωματωμένοι αερόσακοι στις ζώνες ασφαλείας. Από πλευράς χώρων το νέο Mondeo διαθέτει κορυφαίους χώρους και ανάλογες με τις εξωτερικές του διαστάσεις. Το μεγάλο μεταξόνιο εξασφαλίζει αρχοντική άνεση για τους πίσω επιβάτες, ενώ στα συν της πρακτικότητας τάσσονται οι πολλές θήκες και μικροχώροι για αντικείμενα (με κιτ επισκευής το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 550 lt).
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-27
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-1
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-26
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-10
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-16
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-17
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-20
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-19
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-21
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-23
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-22
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-24
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-2
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-3
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-4
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-5
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-6
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-7
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-8
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-9
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-12
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-13
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-14
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-29
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-25
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-28
ford-mondeo-ecoboost-160-ps-caroto-test-drive-2015-30
photos: gkaragiorgakis
Σε μία διαδρομή από την Αθήνα μέχρι την Αράχοβα και πίσω οδηγήσαμε και την εξαιρετική ντίζελ έκδοση 1.6 TDCi με τους 115 PS για την οποία θα μιλήσουμε στην επόμενή μας δοκιμή. Για την ώρα επικεντρωνόμαστε στην παραγκωνισμένη βενζινοκίνητη με τον εξαιρετικό και ολοκαίνουργιο 1.500άρη Ecoboost (υπάρχει και ο 3-κύλινδρος 1.000άρης) που αποδίδει 160 PS που κινούν δίχως δυσκολία το σχετικά βαρύ αμάξωμα. Το εντυπωσιακό είναι πως η ισχύς εκμεταλλεύεται στο έπακρο από την πολύ καλή κλιμάκωση του 6-τάχυτου κιβωτίου (ο επιλογέας εύχρηστος και ακριβής στα κουμπώματα του) προσφέροντας πολύ καλές ρεπρίζ με χαμηλή κατανάλωση (περίπου στα 8,5-9 lt/100 km).
==> Διαβάστε περισσότερες δοκιμές μοντέλων FORD
Νέο Ford Focus ST – Σχεδιάζοντας νέες εμπειρίες οδήγησης!
Ford Mondeo 1.5 Ecoboost – Τεχνικα χαρακτηριστικα | ||||
---|---|---|---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | ||||
Κυβισμός | 1.498 cc | |||
Διάμετρος x διαδρομή | 79,0 x 76,4 mm | |||
Διάταξη/κύλινδροι | εμπρός εγκάρσια/τετρακύλινδρος | |||
Ισχύς | 118 kW (160 PS) / 6.000 rpm | |||
Ροπή | 240 Nm (24,5 kgm) / 1.500-4.500 rpm | |||
Τροφοδοσία | Υπερτροφοδότηση με άμεσο ψεκασμό | |||
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | ||||
0-100 km/h | 9,3 sec | |||
Τελική ταχύτητα | 217 km/h | |||
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | ||||
Μέση δοκιμής | 8,5 lt/100 km | |||
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική | 7,9 / 5,9 / 4,7 lt/100 km | |||
Ρεζερβουάρ | 63 lt | |||
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) | 787 km | |||
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ | ||||
Προδιαγραφή | Euro 5b | |||
Εκπομπή CO2 | 137 g/km | |||
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | ||||
Κίνηση | Στους εμπρός τροχούς | |||
Κιβώτιο | Μηχανικό 6 σχέσεων | |||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | ||||
Εμπρός/πίσω | Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Πολλαπλοί σύνδεσμοι | |||
ΦΡΕΝΑ | ||||
Εμπρός/πίσω | Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι | |||
ΤΡΟΧΟΙ | ||||
Τύπος ελαστικών, διάσταση | Michelin Primacy, 235/50 R17 | |||
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ | ||||
Διάταξη/υποβοήθηση | Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση | |||
ΑΜΑΞΩΜΑ | ||||
Μήκος x πλάτος x ύψος | 4871x1852x1482 mm | |||
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) | 1599/1595mm | |||
Μεταξόνιο | 2850 mm | |||
Χώρος αποσκευών | 458 lt | |||
Απόβαρο | 1485 kg | |||
Τιμη πωλησης βασικης εκδοσης μοντελου δοκιμης: απο 24.065€ (21.705€ με οφελος αποσυρσης + προωθητική ενέργεια) |