Δοκιμάζουμε την βενζινοκίνητη έκδοση του HR-V, ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο με το οποίο η Honda μπαίνει σφήνα στην κατηγορία των κόμπακτ SUV…
H Honda μπορεί να άργησε να μπει στην κατηγορία των κόμπακτ SUV (το CR-V βρίσκεται ψηλότερα ως αντίπαλος των Toyota RAV-4, Nissan X-Trail κ.α.), ένα πεδίο που κυριαρχεί το Nissan Qashqai, αλλά η αλήθεια είναι πως το HR-V είναι ένα από τα μοντέλα που οικοδόμησαν την κατηγορία. Στην Ευρώπη είχε λανσαριστεί το 1999, ξεχώριζε από το ιδιαίτερο crossover στιλ του, που για την εποχή ήταν αρκετά προχωρημένο, και κάτω από το καπό του είχε έναν ατμοσφαιρικό 1.600άρη βενζινοκινητήρα με κίνηση μπροστά στην βασική του εκδοχή.
honda-hr-v-ivtec-caroto-test-drive-2016-2
honda-hr-v-ivtec-caroto-test-drive-2016-1
honda-hr-v-ivtec-caroto-test-drive-2016-12
All-new HR-V
All-new HR-V
All-new HR-V
honda-hr-v-ivtec-caroto-test-drive-2016-4
honda-hr-v-ivtec-caroto-test-drive-2016-5
honda-hr-v-ivtec-caroto-test-drive-2016-10
honda-hr-v-ivtec-caroto-test-drive-2016-11
2015 Honda HR-V
honda-hr-v-ivtec-caroto-test-drive-2016-17
honda-hr-v-ivtec-caroto-test-drive-2016-18
honda-hr-v-ivtec-caroto-test-drive-2016-7
honda-hr-v-ivtec-caroto-test-drive-2016-8
honda-hr-v-ivtec-caroto-test-drive-2016-14
2015 Honda HR-V
2015 Honda HR-V
2015 Honda HR-V
honda-hr-v-ivtec-caroto-test-drive-2016-6
honda-hr-v-ivtec-caroto-test-drive-2016-9
honda-hr-v-ivtec-caroto-test-drive-2016-24
honda-hr-v-ivtec-caroto-test-drive-2016-25
photos: nmitsouras
Αντίθετα, η θέση οδήγησης και γενικότερα τα καθίσματα είναι άνετα και εργονομικά, ενώ το ηλεκτρομηχανικό τιμόνι μπορεί να μην είναι ξυράφι, αλλά προσφέρει σωστή πληροφόρηση. Το ισορροπημένο στήσιμο του αυτοκινήτου είναι επίσης κάτι που σε κερδίζει μιας και η ανάρτηση βρίσκει την χρυσή τομή ανάμεσα στην άνεση και το κράτημα. Με άλλα λόγια, το νέο HR-V δεν είναι ένα πλαδαρό SUV, ενώ παράλληλα φιλτράρει ικανοποιητικά τις κακουχίες του οδοστρώματος ως ένα ευκολοδήγητο σύνολο με καλή περιμετρική ορατότητα.
Εξωτερικά, το νέο HR-V δεν είναι από τα αυτοκίνητα που θα ενθουσιάσουν με την εμφάνισή τους, αλλά ένα αρμονικό σύνολο εν απουσία σχεδιαστικών ακροτήτων προφανώς και είναι αποδεκτό από την πλειονότητα. Το μήκος κατατάσσει το νέο Honda λίγο πάνω από το Suzuki Vitara και ακόμη πιο κάτω από τα Peugeot 2008 και Renault Captur, ενώ μερικά τρικ, όπως οι πίσω χειρολαβές στο ύψος της κολόνας, προσδίδουν ένα πιο νεανικό τέμπο από το μεγαλύτερο CR-V.
Περνώντας στο εσωτερικό αντικρίζουμε ένα σχετικό μουντό διάκοσμο, από τον οποίο ξεχωρίζουν τα τρισδιάστατα όργανα του πίνακα και μία εύχρηστη οθόνη αφής στην κούφια κεντρική κονσόλα που φιλοξενεί μέχρι και HDMI υποδοχή. Χαμηλότερα, υπάρχει η περιοχή ρύθμισης του συστήματος κλιματισμού, ενώ υπάρχουν δύο μεγάλες πρακτικές και μεταβλητής γεωμετρίας ποτηροθήκες. Ένα σημείο που ξενίζει αφορά στους τρείς εν σειρά αεραγωγούς, μπροστά από τον συνοδηγό, ενώ το πάνω μέρος του ταμπλό έχει σκληρό πλαστικό. Κατά τα υπόλοιπα, το HR-V είναι ένα εξαιρετικά πρακτικό και ευρύχωρο SUV με μεγάλους και άνετους χώρους. Όχι μόνο για τους επιβάτες, αλλά και για τις αποσκευές με χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και εκμετάλλευση χώρου. Πολύ εύκολη είναι η αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων που σηκώνονται και εντελώς, όπως στο Jazz.
Περισσότερες δοκιμές μοντέλων HONDA
Honda HR-V 1.5 i-VTEC – Τεχνικα χαρακτηριστικα | ||||
---|---|---|---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | ||||
Κυβισμός | 1.498 cc | |||
Διάμετρος x διαδρομή | 73,0 x 89,5 mm | |||
Διάταξη/κύλινδροι | εγκάρσια τοποθετημένος/τετρακύλινδρος σε σειρά | |||
Ισχύς | 96 kW (130 PS) / 6.600 rpm | |||
Ροπή | 155 Nm (15,8 kgm) / 4.600 rpm | |||
Τροφοδοσία | Ατμοσφαιρικός με άμεσο ψεκασμό | |||
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | ||||
0-100 km/h | 10,7 sec | |||
Τελική ταχύτητα | 192 km/h | |||
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | ||||
Μέση δοκιμής | 7,4 lt/100 km | |||
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική | 7,0 / 5,6 / 4,8 lt/100 km | |||
Ρεζερβουάρ | 50 lt | |||
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) | 675 km | |||
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ | ||||
Προδιαγραφή | Euro 6 | |||
Εκπομπή CO2 | 130 g/km | |||
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | ||||
Κίνηση | Στους εμπρός τροχούς | |||
Κιβώτιο | Μηχανικό 6 σχέσεων | |||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | ||||
Εμπρός/πίσω | Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Ημιάκαμπτος άξονας | |||
ΦΡΕΝΑ | ||||
Εμπρός/πίσω | Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι | |||
ΤΡΟΧΟΙ | ||||
Τύπος ελαστικών, διάσταση | Michelin Energy Saver, 215/60 R16 | |||
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ | ||||
Διάταξη/υποβοήθηση | Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση | |||
ΑΜΑΞΩΜΑ | ||||
Μήκος x πλάτος x ύψος | 4.294 x 1.772 x 1.605 mm | |||
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) | 1.535/1.540 mm | |||
Μεταξόνιο | 2.610 mm | |||
Χώρος αποσκευών | 453-1.026 lt | |||
Απόβαρο | 1.306 kg | |||
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: από 23.100€ (21.670€ με απόσυρση, μεταλλικό χρώμα δίχως χρέωση) |