Η πιο «hot» άφιξη στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, το ανανεωμένο CR-V, δείχνει επιτέλους ότι η Honda μπορεί και πάλι να πρωταγωνιστήσει σε μια κατηγορία που έχει αλλάξει σημαντικά τα τελευταία χρόνια.
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν το πρώτης γενιάς CR-V, το οποίο αποτελούσε τον μοναδικό αξιόλογο αντίπαλο του κυρίαρχου τότε Toyota RAV4. Στις τρεις γενιές που ακολούθησαν το CR-V έδειχνε να πάσχει από κρίση ταυτότητας και να μην μπορεί να ακολουθήσει τις εξελίξεις, όμως ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ οι Ιάπωνες επανέρχονται με άγριες διαθέσεις κι ένα πακέτο που τα έχει όλα: κινητήρα diesel 1.6 με 160 PS, βελτιωμένο σύστημα τετρακίνησης, χώρους, πλούσιο εξοπλισμό και πολλά άλλα!
Από την πρώτη ματιά που θα ρίξεις στο ανανεωμένο CR-V θα καταλάβεις ότι πολλά έχουν αλλάξει, ιδίως στο εμπρός μέρος. Το SUV της Honda δείχνει πλέον πιο «premium» από ποτέ, χωρίς να έχει χάσει τη διακριτική off road «αλητεία» στο σχεδιασμό του. Όσες μέρες το είχαμε στη διάθεσή μας, παρατηρήσαμε ότι γύριζαν να το κοιτάξουν σχεδόν όλοι (όχι μόνο οι πιο υποψιασμένοι) και ακούσαμε και ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια.
Στο εσωτερικό του η νέα οθόνη 7 ιντσών του συστήματος Honda Connect δίνει τον απαραίτητο high tech τόνο. Το συγκεκριμένο σύστημα έχει μάλιστα και δικό του περιβάλλον εφαρμογών (Honda app center), αλλά σε μπερδεύει σε κάποια σημεία που το interface αλλάζει τελείως και γίνεται Android (κανονικό! Με apps, ρυθμίσεις και άλλα)! Το σύστημα αυτό περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό, ωστόσο αν θέλεις να έχεις και πλοήγηση θα πρέπει να πληρώσεις έξτρα χρήματα. Στα βασικά σημεία της καμπίνας επιβατών το CR-V παίρνει 10 με τόνο! Άριστη εργονομία, πολλοί χώροι για μικρά αντικείμενα, άφθονοι χώροι για πέντε επιβάτες, χώρος αποσκευών 589 lt και πανεύκολη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, που ανεβάζει το διαθέσιμο χώρο φόρτωσης στα 1669 lt.
Πώς τα καταφέρνει όλα αυτά; Με διάφορες τεχνολογίες, στο κέντρο των οποίων βρίσκονται δύο turbo! Το ένα λειτουργεί στις χαμηλές στροφές, το άλλο στις υψηλές και στις μεσαίες στροφές συμβάλλουν και τα δύο. Κι αν το βάρος του αυτοκινήτου δεν πλησίαζε τον 1,5 τόνο (λογικό για το μέγεθος και τον όγκο του), τότε οι επιδόσεις θα ήταν ακόμη καλύτερες. Ο εξαιρετικός κινητήρας συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων έξι σωστά κλιμακωμένων σχέσεων και με αναβαθμισμένο σύστημα τετρακίνησης με πολύδισκο συμπλέκτη. Το νέο αυτό σύστημα δεν μετατρέπει το αυτοκίνητο σε off road animal, αλλά θα σου δώσει μια ευκαιρία παραπάνω σε βατές εκτός δρόμου διαδρομές και (κυρίως) θα αποστρέψει πιο γρήγορα την υποστροφή σε ασφάλτινο δρόμο.
Συνολικά η εμπειρία οδήγησης του CR-V είναι αντίστοιχη των κορυφαίων μοντέλων της κατηγορίας του. Κρατάει στις στροφές, έχει προβλέψιμη και ασφαλή συμπεριφορά και παίρνει μικρότερες κλίσεις απ’ όσο θα περίμενες από ένα μοντέλο με τόσο ψηλό κέντρο βάρους. Επίσης, το καλό σε αίσθηση τιμόνι και η ανάρτηση που φιλτράρει τις περισσότερες ανωμαλίες προσθέτουν πόντους στην οδηγική απόλαυση. Μπορεί το Honda CR-V 1.6 i-DTEC 4×4 160 PS να είναι αρκετά ακριβό (33.700 ευρώ), όμως τόσο τα χαρακτηριστικά του όσο και ο πλούσιος εξοπλισμός του δικαιολογούν το κόστος του. Με δυο λόγια, έχουμε νέο βασιλιά στην κατηγορία!
Διαβάστε την τεχνική ανάλυση για το HONDA CR-V 1.6 i-DTEC 4×4 160 PS
Διαβάστε εδώ δοκιμές με μοντέλα HONDA
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 4×4 160 PS – Τεχνικα χαρακτηριστικα | ||||
---|---|---|---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | ||||
Κυβισμός | 1.597 cc | |||
Διάμετρος x διαδρομή | 76,0 x 88,0 mm | |||
Διάταξη/κύλινδροι | εγκάρσια τοποθετημένος/τετρακύλινδρος σε σειρά | |||
Ισχύς | 118 kW (160 PS) / 4.000 rpm | |||
Ροπή | 350 Nm (35,7 kgm) / 2.000 rpm | |||
Τροφοδοσία | Πετρελαιοκινητήρας τεχνολογίας common rail με VTG | |||
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | ||||
0-100 km/h | 9,6 sec | |||
Τελική ταχύτητα | 202 km/h | |||
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | ||||
Μέση δοκιμής | 6,5 lt/100 km | |||
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική | 5,3 / 4,7 / 4,9 lt/100 km | |||
Ρεζερβουάρ | 58 lt | |||
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) | 892 km | |||
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ | ||||
Προδιαγραφή | Euro 6 | |||
Εκπομπή CO2 | 129 g/km | |||
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | ||||
Κίνηση | Στους τέσσερις τροχούς | |||
Κιβώτιο | Μηχανικό 6 σχέσεων | |||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | ||||
Εμπρός/πίσω | Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Πολλαπλοί σύνδεσμοι | |||
ΦΡΕΝΑ | ||||
Εμπρός/πίσω | Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι | |||
ΤΡΟΧΟΙ | ||||
Τύπος ελαστικών, διάσταση | Goodyear Efficient Grip, 225/65 R17 | |||
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ | ||||
Διάταξη/υποβοήθηση | Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση | |||
ΑΜΑΞΩΜΑ | ||||
Μήκος x πλάτος x ύψος | 4605x1820x1685 mm | |||
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) | 1585/1590 mm | |||
Μεταξόνιο | 2630 mm | |||
Χώρος αποσκευών | 589-1669 lt | |||
Απόβαρο | 1466 kg | |||
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: από 33.700€ (32.270€ με όφελος απόσυρσης) |