Η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε τον πρώτο της diesel κινητήρα που πληρεί την προδιαγραφή Euro 6.2.
Πρόκειται για έναν δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα με διπλό σύστημα υπερτροφοδότησης που αποδίδει 210 ίππους και 480 Nm ροπής. Συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και τη νέα τετρακίνηση με χαρακτηριστικά torque vectoring, όταν το 0-100 ολοκληρώνεται σε 7,9 δευτερόλεπτα με την τελική να αγγίζει τα 233 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση είναι στα 6,9 λίτρα/100 χλμ. με την εκπομπή CO2 στα 183 γραμμάρια ανά χιλιόμετρα. Το νέο μοτέρ χρησιμοποιεί και αυτό καταλυτικό σύστημα SCR με χρήση AdBlue (ουρίας ή αμμωνιούχου διαλύματος) για την καταστολή των οξειδίων του αζώτου και φυσικά με φίλτρο μικροσωματιδίων DPF.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.