Μερικοί γύροι στην πίστα με ένα από τα ταχύτερα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα παραγωγής που έχουν κατασκευαστεί ποτέ αρκούν για να σου φτιάξουν την μέρα. Και πολλές περισσότερες, θα έλεγα…
GKF_0740
type-r 2018 (3)
type-r 2018 (1)
type-r 2018 (2)
Honda Civic Type-R caroto test drive 2018 (2)
Honda Civic Type-R caroto test drive 2018 (3)
Honda Civic Type-R caroto test drive 2018 (4)
Honda Civic Type-R caroto test drive 2018 (5)
Honda Civic Type-R caroto test drive 2018 (6)
Honda Civic Type-R caroto test drive 2018 (7)
Honda Civic Type-R caroto test drive 2018 (8)
Honda Civic Type-R caroto test drive 2018 (9)
Honda Civic Type-R caroto test drive 2018 (10)
Honda Civic Type-R caroto test drive 2018 (11)
Honda Civic Type-R caroto test drive 2018 (12)
Honda Civic Type-R caroto test drive 2018 (13)
Honda Civic Type-R caroto test drive 2018 (14)
Honda Civic Type-R caroto test drive 2018 (15)
Honda Civic Type-R caroto test drive 2018 (16)
Honda Civic Type-R caroto test drive 2018 (17)
Honda Civic Type-R caroto test drive 2018 (18)
Honda Civic Type-R caroto test drive 2018 (19)
Honda Civic Type-R caroto test drive 2018 (20)
Honda Civic Type-R caroto test drive 2018 (21)
Honda Civic Type-R caroto test drive 2018 (22)
Honda Civic Type-R caroto test drive 2018 (1)
Το νέο Civic Type R με μια ματιά
- Το φαρδύ μπροστινό σπόιλερ και οι βαθιές πλαϊνές ποδιές ευνοούν την κάθετη δύναμη και μειώνουν την άντωση. Ο μπροστινός προφυλακτήρας εμποδίζει τον στροβιλισμό γύρω από τους εμπρός τροχούς.
- Πίσω αεροτομή, γεννήτριες στροβίλων και πίσω διαχύτης σχεδιασμένα για τη βελτιστοποίηση της κάθετης δύναμης. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει μειωθεί κατά 3% σε σύγκριση με το προηγούμενο Type R.
- Η στρεπτική ακαμψία αυξήθηκε κατά 38% με ταυτόχρονη εξοικονόμηση βάρους 16 kg από το προηγούμενο Type R. Αυτό επιτεύχθηκε με την μέθοδο επιπλέον συγκολλήσεων στα φύλλα μετάλλου.
- Κινητήρας K20c1 VTEC TURBO. Υψηλή απόδοση, άμεση απόκριση, αποδοτικότητα και χαμηλό βάρος. Συνδυασμός της τεχνολογίας VTEC και Dual-VTC με σύστημα υπερτροφοδότησης.
- Το σύστημα Dual-VTC επιτρέπει την μεταβολή του χρονισμού των βαλβίδων στην εισαγωγή και στην εξαγωγή. Η μεταβολή της διάρκειας επικάλυψης των βαλβίδων (overlap) βελτιώνει την απόκριση και την αποδοτικότητα.
- Η ιδιότητα του νατρίου για μεγαλύτερη μεταφορά θερμότητας μειώνει τη θερμοκρασία επιφάνειας των βαλβίδων εξαγωγής. Η πολλαπλή εξαγωγής είναι υδρόψυκτη τύπου Sandwich.
- Το πάνω τμήμα συμβάλει στην γρήγορη άνοδο της θερμοκρασίας του κινητήρα και το κάτω τμήμα στην μείωση της θερμοκρασίας των καυσαερίων που κινούν τον υπερτροφοδότη.
- Συμπαγές υπερτροφοδότης με ηλεκτρική waste gate που συνδυάζεται με τα συστήματα VTEC και VTC για εξαιρετική απόκριση και έλεγχο της πίεσης υπερπλήρωσης. Ελαφρύς σφυρήλατος στρόφαλος και το νέο βολάν SMFW βελτιώνουν την απόδοση και την απόκριση του κινητήρα.
- Μέγιστη ισχύς 320 PS/6.500rpm και μέγιστη ροπή 400Nm/2.500-4.500 rpm. 0-100km/h σε 5,7 δεύτερα και τελική 272km/h. Κατανάλωση 7,7 lt/100 km, εκπομπή 176 g CO2/km.
- Το ταχύτερο Type R που έχει περάσει ποτέ από το Nürburgring Nordschleife με χρόνο γύρου 7: 43.8.
- Βολάν μονής μάζας SMFM για μείωση της αδράνειας του συμπλέκτη κατά 25%. Μειωμένος λόγος σχέσεων ταχυτήτων κατά 7%.
- Η τριπλή απόληξη δημιουργεί ξεχωριστό ‘δυναμικό’ θόρυβο στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Αύξηση 2db συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο στις ίδιες στροφές. Η ροή καυσαερίων έχει αυξηθεί κατά 10%. Μειώνει τον θόρυβο συντονισμού σε υψηλές στροφές.
- Μπροστινό σύστημα με γόνατα 2 Αξόνων (Dual Axis Strut). Νέος κάτω βραχίονας σχήματος L από αλουμίνιο. Νέα γεωμετρία που αναπτύχθηκε για δυναμική σταθερότητα. Πίσω ανάρτηση Multi-link. Σύστημα διεύθυνσης EPS διπλού πινιόν Dual-pinion μεταβλητής σχέσης μετάδοσης.
- Το Σύστημα Υποβοήθησης Ευκινησίας ενεργοποιεί στιγμιαία τα φρένα στους εσωτερικούς τροχούς σε στροφές με υψηλά πλευρικά φορτία ή στις απότομες αλλαγές διεύθυνσης. Αποτέλεσμα είναι η αυξημένη απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και η περεταίρω βελτίωση της δυναμικής συμπεριφοράς.
- Adaptive Damper System. Το σύστημα διαθέτει τις λειτουργίες: Roll Control για την μεταφορά βάρους στις στροφές. Pitch Control για την μεταφορά βάρους στην επιτάχυνση. Flat Ride για τον πλήρη έλεγχο τις κάθετης κίνησης του κάθε αμορτισέρ.
Continental SportContact 6 (245/30 R20) εξελιγμένα για το TYPE R. Κόστος 250€ το κάθε λάστιχο. - Τα μπροστινά φρένα εξελίχθηκαν ειδικά για το Type-R από την Brembo. 4-Πίστονες δαγκάνες. 350 mm αεριζόμενοι διάτρητοι δίσκοι, 305 mm δίσκοι πίσω.
- To νέο Type R διαθέτει μεγαλύτερη σειρά προγραμμάτων οδήγησης, προσθέτοντας μία ρύθμιση ‘Comfort’ στο στάνταρ ‘Sport’ και στο ‘+R’ mode που προορίζεται για την αγωνιστική πίστα.
- Το GT Pack διαθέτει επιπλέον Garmin Navigation προστίθεται στο Honda Connect, High Power Audio με 11 ηχεία, διζωνικό αυτόματο κλιματισμό, ασύρματη επιφάνεια φόρτισης.