Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία και κυρίως για το link αναφορικά με την ιστορία των υβριδικών κινητήρων. Δεν ήξερα ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι σχεδόν τόσο παλιά όσο και αυτή του αυτοκινήτου!
Έχεις δίκιο αγαπητέ “Oxhmatia”!
Ώστόσο, αν οι Ιταλοί είχαν εφαρμόσει πρώτοι (έστω και πειραματικά) την τεχνολογία του υβριδικού κινητήρα γιατί δεν προχώρησαν και στην εμπορική εφαρμογή της; Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι προηγήθηκαν των Ιαπώνων (Toyota, Honda). Επειδή δεν ξέρω καλά την ιστορία των υβριδικών κινητήρων, είναι σωστό αυτό ή όχι;
Ώρα να ξεσκουριάσουμε λίγο! Λοιπόν, το μοντέλο είναι μια Alfa Romeo 33 Station Wagon. Όσο για το ποια καινοτομία κρύβει εμένα κατι σε υβριδικό συστημα κίνησης μου κάνει, με το Νο.1 να αντιπροσωπεύει τις μπαταρίες και το Νο.6 τον ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια.
Επιτέλους! Έχουμε “Καροτοκουΐζ” ξανά!
Τα τέσσερα μπουλόνια στις ζάντες με κάνουν να… στρέφομαι προς Ιταλία μεριά.
Να είναι κάποιο Ιταλικό μοντέλο;