NEA

Καροτοκουΐζ… (vol.14), Καροτοκουΐζ

untitled-2

Επιστρέφουμε με ένα ευκολούτσικο· ποιό είναι το ενδιαφέρον σε αυτό το σχέδιο; Μπορείτε να αναγνωρίσετε σε ποιο μοντέλο βασίζεται το συγκεκριμένο πρωτότυπο; Τι αντιπροσωπεύουν οι αριθμοί; Ο πρώτος και ο τελευταίος είναι τα κλειδιά του συγκεκριμένου κουϊζ…

  • Oxhmatias hits again! Για εγκυκλοπαιδικούς αλλά και για το αρχείο σας αναρτώ την πλήρη αναφορά για το υβριδικό πρωτότυπο, την Alfa Romeo 33 Hybrid. Εμφανίστηκε το 1988. Όσο για την ερώτηση του Αλκίνουου, εδώ υπάρχει ένα σχετικό άρθρο για την ιστορία της υβριδικής τεχνολογίας…

alfa-romeo-33-prototype-hybrid-1988

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Σχόλια

  1. Επιτέλους! Έχουμε “Καροτοκουΐζ” ξανά!
    Τα τέσσερα μπουλόνια στις ζάντες με κάνουν να… στρέφομαι προς Ιταλία μεριά.
    Να είναι κάποιο Ιταλικό μοντέλο;

  2. Ώρα να ξεσκουριάσουμε λίγο! Λοιπόν, το μοντέλο είναι μια Alfa Romeo 33 Station Wagon. Όσο για το ποια καινοτομία κρύβει εμένα κατι σε υβριδικό συστημα κίνησης μου κάνει, με το Νο.1 να αντιπροσωπεύει τις μπαταρίες και το Νο.6 τον ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια.

  3. Έχεις δίκιο αγαπητέ “Oxhmatia”!
    Ώστόσο, αν οι Ιταλοί είχαν εφαρμόσει πρώτοι (έστω και πειραματικά) την τεχνολογία του υβριδικού κινητήρα γιατί δεν προχώρησαν και στην εμπορική εφαρμογή της; Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι προηγήθηκαν των Ιαπώνων (Toyota, Honda). Επειδή δεν ξέρω καλά την ιστορία των υβριδικών κινητήρων, είναι σωστό αυτό ή όχι;

  4. Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία και κυρίως για το link αναφορικά με την ιστορία των υβριδικών κινητήρων. Δεν ήξερα ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι σχεδόν τόσο παλιά όσο και αυτή του αυτοκινήτου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close