Νίκος Ι. Μαρινόπουλος

Υπάρχουν καρότα και… καρότα. Στο δικό μας (car+auto=caroto) αναλύουμε τα πάντα γύρω από την τεχνολογία του αυτοκινήτου και ότι σχετίζεται με αυτό. Ο καθένας μπορεί να σχολιάσει οποιοδήποτε άρθρο κάνοντας απλά εγγραφή εμπλουτίζοντας την τεχνολογική μας κοινότητα…
Γεννήθηκε στις 17/10/1975 και μεγάλωσε στην Βαλύρα Μεσσηνίας, είναι Μηχανολόγος Μηχανικός ΤΕ. Η πρώτη του επαγγελματική δραστηριότητα έγινε το 1999 όταν από το γραφείο διασύνδεσης της σχολής όπου ενημερώθηκε πως το περιοδικό Car&Driver χρειαζόταν ένα άτομο με τεχνολογικές γνώσεις. Για περίπου δύο χρόνια συνεργάστηκε με αξιόλογους ανθρώπους και έμαθε τον τρόπο που λειτουργεί ένα περιοδικό αυτοκινήτου, ένα από τα μεγαλύτερα στην Ελλάδα.
Το 2001 μετακόμισε στο συγκρότημα του ΔΟΛ όπου και ξεκίνησε ουσιαστικά η εμπλοκή του με τον ηλεκτρονικό Τύπο μέσω του in.gr/auto και έχοντας την τύχη να συνεργαστεί με αξιόλογα πρόσωπα. Στην πορεία τεσσάρων και κάτι ετών αρθρογράφησε για τα περιοδικά RAM και HI-TECH και για το ένθετο αυτοκινήτου στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ».
Το 2005 αποχώρησε από τον όμιλο και μέχρι το καλοκαίρι του 2013 εργάστηκε στις εφημερίδες City Press και Free Sunday του Γιώργου Κύρτσου (με την τελευταία διατηρεί συνεργασία). Με πολύ πάθος και κόπο αποτέλεσε ιδρυτικό μέλος του περιοδικού CAM, του πρώτου free press περιοδικού αυτοκινήτου. Εν τω μεταξύ, από το 2007 υπήρχε τακτική συνεργασία με την εφημερίδα «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ» και το NewsAuto.gr.
Από το 2010 είναι μέλος του θεσμού “Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα”. Εξακολουθεί να συνεργάζεται με το Car&Driver και την ιστοσελίδα του περιοδικού και να είναι υπεύθυνος για τα τεχνολογικά αφιερώματα του περιοδικού. Υπήρξε μία σύντομη διαδρομή το 2014 στην εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ/parapolitika.gr, ενώ από το 2016 επιστρέφει στον χώρο του free press, όπου επιμελείται την έκδοση Auto Sunday και γράφει στην Free Sunday. Παράλληλα συνεργάζεται με διάφορα μέσα όπως το “Κ” της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ.
Φυσικά, η σημαντικότερη στιγμή στην πορεία του αφορά στην δημιουργία του Caroto.gr, το οποίο ξεκίνησε ως blogger το 2009. Από το 2013 το site βρίσκεται… σε κατάσταση WOT και στο top-10 των ελληνικών automotive sites κάνοντας την διαφορά με το τεχνολογικό του περιεχόμενο. Πλέον, εκτελεί χρέη αρχισυντάκτη στο Newsauto.gr και παρόλο που η ημέρα έχει 24 ώρες βρίσκει το χρόνο να ασχολείται με το “πνευματικό” του παιδί. Διαβάστε ΕΔΩ τι έχει γράψει μέχρι σήμερα ο Νίκος.
Nίκος I. Μαρινόπουλος (carotog@gmail.com)
-
Advertorial
Παγκοσμίως τα μέσα ενημέρωσης βασίζουν την λειτουργία τους στα διαφημιστικά έσοδα. Ειδικά για τα sites η διαφήμιση είναι η μοναδική οικονομική υποστήριξη. Αν σας αρέσει το caroto.gr, ακόμη και ένα κλικ μπορεί να είναι αρκετό. Ευχαριστούμε! -
AngelPhoto
Φωτογράφος το επάγγελμα, έχω ασχοληθεί και με φωτογράφιση αυτοκινήτων (συνήθως με κορίτσια επάνω τους :) και αν και τα αυτοκίνητα δεν με ενθουσιάζουν η τεχνολογία γενικά με ενδιαφέρει. Πιστεύω ότι η ηλεκτροκίνηση είναι το αρκετά κοντινό μέλλον αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα μας θα είναι πολύ περισσότερο ακριβό. -
-
-
Κωνσταντίνος Ελευθεριάδης
Φανατικός οπαδός της Formula 1 από το 1996. Αγνοεί την έκφραση: Βαρετό Grand Prix! -
costasp100
Μηχανολόγος μηχανικός αυτοκινήτων. Εγκεκριμένος εκπαιδευτής ΙΜΙ και MMC. Μέλος SAE Int., SAE Japan, IMI. -
-
-
-
Γιάννης Ζαφειρόπουλος
Η αδυναμία του Γιάννη είναι να αλλάζει και να δοκιμάζει συνεχώς νέα μοντέλα. Φυσικά, με τέσσερις ρόδες... -
-
Δημήτρης Κωσταρέλος
To μεράκι του είναι να εκπαιδεύει κόσμο στην τεχνολογία οχημάτων στο "Ε-STC - Κέντρο Τεχνικής Εκπαίδευσης και Υποστήριξης". Δώσε του ένα αυτοκίνητο και στο λύνει σε... χρόνο dt! -
Κώστας Κάκκαβας
Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο... -
-
-
Μιχάλης Κατωπόδης
Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου. -
-
Νίκος Α. Μαρινόπουλος
Είτε το πιστεύετε, είτε όχι, στον χώρο του αυτοκινήτου υπάρχουν δύο Ν.Μ. Ώρα να σμίξουν δημοσιογραφικά και οι δρόμοι μας, στο καλύτερο site για την τεχνολογία και την αυτοκίνηση! -
-
Scholiodigon
Η Πρότυπος Σχολή Οδηγών "Αφοί Βλάχου" ιδρύθηκε το 1978 με σκοπό να διδάξει στους υποψήφιους οδηγούς "κυκλοφοριακή αγωγή", ή αλλιώς τι σημαίνει "σωστή οδική συμπεριφορά". Οι συνεργάτες μας, όλοι πτυχιούχοι εκπαιδευτές υποψηφίων οδηγών με πολύχρονη πείρα στον χώρο αυτό, συνέτειναν στην πετυχημένη μας πορεία και στην έκδοση χιλιάδων αδειών οδήγησης. Η αυξημένη μας ευαισθησία, μας ώθησε να γίνουμε η πρώτη σχολή οδηγών η οποία ασχολήθηκε με τις ανάγκες των ατόμων με κινητικές δυσκολίες. Με ειδικά διαμορφωμένο όχημα και σε συνεργασία με το Κέντρο Αποκατάστασης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, συμβάλαμε ώστε ένας μεγάλος αριθμός ατόμων με κινητικά προβλήματα να κάνει ένα βήμα προς την ανεξαρτητοποίηση του στον τομέα της μετακίνησης. Παρεχόμενες υπηρεσίες: • Πρακτική και θεωρητική εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών αυτοκινούμενων οχημάτων όλων των κατηγοριών και ατόμων με κινητικές δυσκολίες • Επεκτάσεις - Γ' Φορτηγού - Δ' Λεωφορείου - Ε' Νταλίκας καθώς και σύνθετων κατηγοριών αυτών -
Νίκος Βαϊλακάκης
O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr! -
Κώστας Χαλκιαδάκης
Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη... -
Κωνσταντίνος Ζωγλοπίτης
Ο άνθρωπος που σφίγγει τα χαληνάρια κάθε φορά που το καρότο χαλαρώνει. Πνεύμα και ηθική!