NEAΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΙΜΕΣ ΝΕΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Ι.Χ. – ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κάντε κλικ σε κάθε ΛΟΓΟΤΥΠΟ ή στην ΕΠΩΝΥΜΙΑ κάθε εταιρίας για να κατεβάσετε το σχετικό αρχείο με τον τιμοκατάλογο. Σε smartphone κινηθείτε δεξιά/ αριστερά επί της οθόνης για να δείτε ολόκληρους τους πίνακες ή αλλάξτε προσανατολισμό οθόνης.

Τελευταία προσθήκη FORD, 04-2024

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Χρησιμοποιήστε τους παρακάτω πίνακες για τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας νέων και παλιότερων επιβατικών αυτοκινήτων.


Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από 01-01-2021 έως σήμερα

Εκπομπές CO2 για επιβατικά αυτοκίνηταΕτήσια τέλη σε ευρώ ανά χιλιόμετρο
0 – 122 (γρ./χλμ.)0 €
123 – 139 (γρ./χλμ.)0,64€
140 – 166 (γρ./χλμ.)0,70€
167 – 208 (γρ./χλμ.)0,85€
209 – 224 (γρ./χλμ.)1,87€
225 -240 (γρ./χλμ.)2,20€
241 -260 (γρ./χλμ.)2,50€
261 -280 (γρ./χλμ.)2,70€
άνω των 281 (γρ./χλμ.)2,85€
Για τα Ε.Ι.Χ. ρυμουλκούμενα, ημιρυμουλκούμενα (τροχόσπιτα)140€

Για παράδειγμα αν ένα αυτοκίνητο έχει εκπομπή 145 g CO2/km, τότε ανήκει στην κατηγορία των 0,70€/km, άρα τα τέλη είναι 145 x 0,70 = 101,5€


Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από 01-11-2010 έως 31-12-2020

Εκπομπές CO2 για επιβατικά αυτοκίνηταΕτήσια τέλη σε ευρώ
ανά χιλιόμετρο
0-90 (γρ./χλμ.)0€
91-100 (γρ./χλμ.)0,90€
101-120 (γρ./χλμ.)0,98€
121-140 (γρ./χλμ.)1,20€
141-160 (γρ./χλμ.)1,85€
161-180 (γρ./χλμ.)2,45€
181-200 (γρ./χλμ.)2,78€
201-250 (γρ./χλμ.)3,05€
Άνω των 251 (γρ./χλμ.)3,72€
Για τα Ε.Ι.Χ. ρυμουλκούμενα, ημιρυμουλκούμενα (τροχόσπιτα)140€

Για παράδειγμα αν ένα αυτοκίνητο έχει εκπομπή 136 g CO2/km, τότε ανήκει στην κατηγορία των 1,20€/km, άρα τα τέλη είναι 136 x 1,20 = 163,02€

ΑΡΧΕΙΟ .xls ΓΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ CO2


Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από 01/01/2006 έως 31/10/2010

Κυλινδρισμός κινητήραΕτήσια τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
Α’Έως 30022
Β’301-78555
Γ’786-1.071120
Δ’1.072-1.357135
Ε’1.358-1.548255
ΣΤ’1.549-1.738280
Ζ’1.739-1.928320
Η’1.929-2.357690
Θ’2.358-3.000920
I’3.001-4.0001.150
Κ’4.001 και άνω1.380

Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από 01/01/2001 έως 31/12/2005

Κυλινδρισμός κινητήραΕτήσια τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
Α’Έως 30022
Β’301-78555
Γ’786-1.071120
Δ’1.072-1.357135
Ε’1.358-1.548240
ΣΤ’1.549-1.738265
Ζ’1.739-1.928300
Η’1.929-2.357630
Θ’2.358-3.000840
I’3.001-4.0001.050
Κ’4.001 και άνω1.260

Πως διαμορφώνεται η τιμή πώλησης ενός νέου μοντέλου;

ΝΕΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΤΙΜΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

CO2 – Συντελεστής

Εκπομπή CO2 (g/km WLTP)%
<13195%
131-156100%
157-182110%
183-208120%
209-234130%
235-260140%
261-325160%
326+200%

ΕΤΤ – Αρχικός Συντελεστής

Ανώτατη Προτεινομένη Λιανική Τιμή Προ Φόρων (ΑΛΤΠΦ)Μέγιστος φόρος
ανά κλίμακα
ΕΤΤ ως % επί
της ΑΠΛΤΠΦ
Οι πρώτες 14.000€560€4%
Οι επόμενες 3.000€ (14.001-17.000)780€26%
Οι επόμενες 3.000€ (17.001-20.000)1.590€53%
Οι επόμενες 5.000€ (20.001-25.000)3.100€62%
Οι επόμενες 3.000€ (25.001-30.000)3.550€71%
Πλέον των 30.000€ 30%

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΤΤ

  • Για ΚΕΚ (συμβατικά αυτοκίνητα) ισχύει: ΕΤΤ = ΑΠΛΤΠΦ * ΕΤΤ Αρχικός Συντελεστής * CO2 Συντελεστής
  • Για HEV (ήπια υβριδικά) ισχύει: ΕΤΤ = ΑΠΛΤΠΦ x ΕΤΤ Αρχικός Συντελεστής x CO2 Συντελεστής x 50%
  • Για PHEV (plug-in υβριδικά) ισχύει: ΕΤΤ = ΑΠΛΤΠΦ x ΕΤΤ Αρχικός Συντελεστής x CO2 Συντελεστής x 75%
  • Για EV (ηλεκτρικά αυτοκίνητα) ισχύει: ETT = 0 

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

  • Αυτοκίνητο με Ανώτατη ΛΤΠΦ στις 15.500€ και εκπομπή στα  158 g θα έχει: ΕΤΤ = (4% * 14.000€ + 26% * 1.500€) * 110% = (560+390) * 1,1=1,045
  • Αν το ίδιο αυτοκίνητο είναι mild hybrid με CO2 στα 130g, τότε: ΕΤΤ = (4%*14.000€ + 26%*1.500€)*95% * 50% = (560+390)*0.95*0.5=451,25

Ο υπολογισμός της ΛΤΜΦ είναι κλιμακωτός:

  • Για αυτοκίνητο με ΕΤΤ στις 19.000€ θα πρέπει να προστεθεί ο ανώτατος φόρος κάθε κλίμακας (δηλ. 560+780) και να υπολογιστεί το υπόλοιπο στην κατηγορία του (δηλ. 2.000 x 53%).

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!