Η ιαπωνική εταιρία παρουσιάζει τον πρώτο βενζινοκινητήρα τεχνολογίας Skyactiv που θα μπει στην παραγωγή στους επόμενους μήνες…
- Στο Τόκιο η Mazda παρουσίασε τον κινητήρα 1.3 Skyactiv-G ο οποίος ξεχωρίζει για την υψηλότερη σχέση συμπίεσης -14:1- σε βενζινοκινητήρα μαζικής παραγωγής. Ο νέος τετρακύλινδρος κινητήρας άμεσου ψεκασμού έχει χωρητικότητα 1.298 cc ενώ αποδίδει 84 PS στις 5.400 rpm και 112 Nm στις 4.000 rpm.
- Το νέο μοτέρ θα τοποθετηθεί στο Mazda 2, θα συνδυάζεται με το σύστημα i-stop και στην έκδοση με το κιβώτιο CVT η μέση τυποποιημένη κατανάλωση με τον ιαπωνικό κύκλο είναι 3,33 lt/100 km, ανταγωνιστική ακόμη και απέναντι σε ένα υβριδικό όπως δηλώνουν οι Ιάπωνες.
- Επίσης, ο κινητήρας διαθέτει σύστημα επανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR), σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (dual S-VT). Σύμφωνα με την Mazda, η εξαιρετικά σχέση συμπίεσης επιτρέπει την καθυστέρηση στο κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής προσεγγίζοντας κατά την Mazda τον κύκλο Miller (για την ακρίβεια Atkinson) .
SKYACTIV-G 1.3
Engine displacement: 1.298L Bore and stroke: 71.0mm x 82.0mm Compression ratio: 14.0:1 Maximum output (net): 62kW/5.400rpm (84ps/5.400rpm) Maximum torque (net): 112Nm/4.000rpm