Mazda, πρώτο δείγμα από Skyactiv-G!

mazda-13-skyactiv-g

Η ιαπωνική εταιρία παρουσιάζει τον πρώτο βενζινοκινητήρα τεχνολογίας Skyactiv που θα μπει στην παραγωγή στους επόμενους μήνες…

  • Στο Τόκιο η Mazda παρουσίασε τον κινητήρα 1.3 Skyactiv-G ο οποίος ξεχωρίζει για την υψηλότερη σχέση συμπίεσης -14:1- σε βενζινοκινητήρα μαζικής παραγωγής. Ο νέος τετρακύλινδρος κινητήρας άμεσου ψεκασμού έχει χωρητικότητα 1.298 cc ενώ αποδίδει 84 PS στις 5.400 rpm και 112 Nm στις 4.000 rpm.
  • Το νέο μοτέρ θα τοποθετηθεί στο Mazda 2, θα συνδυάζεται με το σύστημα i-stop και στην έκδοση με το κιβώτιο CVT η μέση τυποποιημένη κατανάλωση με τον ιαπωνικό κύκλο είναι 3,33 lt/100 km, ανταγωνιστική ακόμη και απέναντι σε ένα υβριδικό όπως δηλώνουν οι Ιάπωνες.
SKYACTIV-G 1.3
Engine displacement: 1.298L
Bore and stroke: 71.0mm x 82.0mm
Compression ratio: 14.0:1
Maximum output (net): 62kW/5.400rpm (84ps/5.400rpm)
Maximum torque (net): 112Nm/4.000rpm
Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Σχόλια

  1. Το θέμα είναι να μη χρειάζεται κάποιο σούπερ καύσιμο 100+ οκτανίων του οποίου τα 3,33 λίτρα κοστίζουν όσο 5 λίτρα απλής αμόλυβδης.

  2. Η κατανάλωση είναι εντυπωσιακή. Η ιπποδύναμη από την άλλη είναι μειωμένη ενώ θα περίμενα και μεγαλύτερη ροπή, 120 – 130 Nm τουλάχιστον αφού χοντρικά τόσο έχουν οι αντίστοιχου κυβισμού “κοινοί” βενζινοκινητήρες.

  3. Επανάληψη μήτηρ μαθήσεως. https://www.caroto.gr/2009/04/11/carnot-otto-diesel-atkinson-miller/ Εφ’ όσον έχουμε να κάνουμε με μεγάλη σχέση συμπίεσης και κύκλο Miller, ή καλύτερα κύκλο Atkinson, αφού δεν αναφέρεται πουθενά συμπιεστής, μιλάμε για ένα πιο αργόστροφο σύνολο με έμφαση στον μεγάλο χρόνο εισαγωγής και στην καλύτερη εκμετάλλευση της πίεσης των καυσαερίων. Η πραγματική σχέση συμπίεσης θα είναι μικρότερη του 14:1 (γεωμετρική σχέση συμπίεσης) διότι μέρος του εισερχόμενου αέρα θα διαφεύγει στο αυλό εισαγωγής κατά την άνοδο του εμβόλου. Θετικά: Θερμικός βαθμός απόδοσης – κατανάλωση. Αρνητικά: Επιδόσεις, εξάλλου το σύνολο προορίζεται για το Mazda2, δε θα μπει στο MX5!

    1. Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις του Johnny555. Η ιπποδύναμη είναι προφανώς μειωμένη λόγω χαμηλότερων στροφών. Στην ροπή για να ολοκληρωθεί η εικόνα χρειάζεται και αντίστοιχο διάγραμμα. Παρόλα αυτά θα περίμενα μεγαλύτερο μέγιστο ροπής βάσει αυτών που λέγαν οι Ιάπωνες και λαμβάνοντας υπόψη την αυξημένη συμπίεση. Κατά τα άλλα το ότι θα μπεί στο Mazda2 δεν αποκλείει τις συγκρίσεις με με άλλους αντίστοιχους κινητήρες όπως honda, suzuki, toyota και οι υπόλοιποι ευρωπαίοι.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close