Η επόμενη μέρα για τα υπεραυτοκίνητα είναι υβριδική, η μεθεπόμενη ίσως να είναι καθαρά ηλεκτροκίνητη…
H διάταξη του νέου HY-KERS περιλαμβάνει ένα V12 6.2 κινητήρα (ισχύος 800 ίππων με όριο 9.250 rpm) με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με τον πρωτεύον άξονα να υποβαστάζεται από τον βασικό υγρόψυκτο ηλεκτροκινητήρα (σε συνεργασία με την Magneti Marelli όπως και όλο το ηλεκτρικό σύστημα) . Κατά την επιβράδυνση (και όποτε παράγεται πλεονάζουσα ροπή από τον V12) ο ηλεκτροκινητήρας ανακτά την χαμένη κινητική ενέργεια και επαναφορτίζει τις μπαταρίες όπως σε ένα συνηθισμένο υβριδικό.
Ζυγίζουν περίπου 60 kg, βρίσκονται κάτω και λίγο πίσω από τα καθίσματα, είναι υγρόψυκτες ενώ η μέγιστη ισχύς τους (120 kW) αντιστοιχεί σε 40 συμβατικές μπαταρίες, σύμφωνα με την Ferrari. Το πρόσθετο βάρος των μπαταριών και του υβριδικού συστήματος μετατοπίζει το κέντρο βάρους ακόμη χαμηλότερα (-35 mm) για καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά.