ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ferrari, η τεχνολογία της F12berlinetta [vid]

ferrari_f12berlinetta_-technology

Ανακαλύψτε την τεχνολογία που ενσωματώνεται στην πιο πρόσφατη Ferrari παρακολουθώντας τέσσερα κατατοπιστικά βίντεο…

Κινητήρας

Είναι ο ισχυρότερος V12 στην ιστορία της Ferrari, είναι ατμοσφαιρικός, αποδίδει 740 HP με ειδική ισχύς 118 PS/lt, το 80% της ροπής των 690 Nm είναι διαθέσιμο από τις 2.500 rpm, έχει χωρητικότητα 6.262 cc με περιεχόμενη γωνία 65 μοίρες και σύμφωνα με την ιταλική εταιρία έχει το υψηλότερο εύρος στροφών για V12 με όριο τις 8.700 rpm. Στη βελτίωση της καύσης συνεπικουρεί το σύστημα άμεσου ψεκασμού λειτουργεί στα 200 bar, η σχέση συμπίεσης είναι 13:5, υπάρχει δυνατότητα πολλαπλών μικροψεκασμών κ.α. Η εκπομπή CO2 είναι 350 g/km. H πολλαπλή εισαγωγής έχει επανασχεδιασθεί για βέλτιστη πλήρωση ενώ η ειδική επεξεργασία στους λοβούς των έκκεντρων, τα πιστόνια μειωμένης τριβής, η ειδική επίστρωση των κυλίνδρων, οι νέες αντλίες λαδιού και νερού καθώς και άλλες μηχανικές βελτιώσεις συνδράμουν στις μικρότερες μηχανικές απώλειες προς όφελος της απόδοσης.

SMS===> Video: Ο κινητήρας και η μετάδοση της Ferrari FF!

Αεροδυναμική

Η βελτίωση της αεροδυναμικής είναι τέτοια που είναι δύο φορές καλύτερη από της 599 GTB. Το καπό διαθέτει ειδικές νευρώσεις που διοχετεύουν τον αέρα από τα φωτιστικά σώματα προς εσοχές και προς τα πλαϊνά του αμαξώματος για αυξημένο κάθετο φορτίο (downforce, αρνητική άντωση) και μειωμένη αντίσταση (Cd: 0,299). Ειδικά μελετημένο είναι και το πάτωμα για την ροή του αέρα ενώ στα άκρα των προφυλακτήρων το σύστημα ABC (Active Brake Cooling) αυξάνει την ροή του αέρα για να ψύχονται τα δισκόφρενα μόνο όταν είναι απαραίτητο. Το κάθετο αεροδυναμικό φορτίο έχει αυξηθεί κατά 76%, στα 200 km/h φτάνει τα 123 kg!

SMS===> Βίντεο: Το σύστημα 4RM της Ferrari FF

Αμάξωμα

Το πλαίσιο αποτελείται από αλουμίνιο, είναι ελαφρύτερο (-50 kg) και περίπου 20% πιο δύσκαμπτο από της 599 GTB. Σε σχέση με την απερχόμενη Ferrari έχει μικρότερες διαστάσεις καθώς είναι χαμηλότερη (-64 mm), στενότερη (-20 mm) και κοντύτερη (-47 mm). Έχει μικρότερο μεταξόνιο (-30mm), πιο κόμπακτ και χαμηλότερα τοποθετημένο κινητήρα (-30 mm), το κιβώτιο (με διπλό συμπλέκτη) με το ρεζερβουάρ στο πίσω άξονα είναι επίσης πιο κόμπακτ, η κατανομή είναι σχεδόν ιδανική (49:51 εμπρός/πίσω), το κέντρο βάρους είναι χαμηλότερο (-25mm), το βάρος έχει μειωθεί (-70 kg) κ.α.

SMS===> Τα πάντα για τα καμπριολέ!

Σασί

Τα δυναμικά χαρακτηριστικά ελέγχονται από νέας γενιάς ABS και ESP (F1-Trac Control) με κεραμικά δισκόφρενα (CCM3). Η ανάρτηση συνδυάζεται με επίσης νέας γενιάς μαγνητορεολογικά αμορτισέρ, το διαφορικό είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, τα διπλά ψαλίδια έχουν αμορτισέρ διπλής σπείρας όπως και η πίσω διάταξη πολλαπλών συνδέσμων.

Official video

Απλά, παρακολουθείστε το με ήχο οπωσδήποτε!

Ετικέτες

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close