Όσο περίπλοκη και αν είναι σαν διάταξη, όσο μεγάλο και αν είναι το κατασκευαστικό κόστος, ίσως την εποχή που η ηλεκτροκίνηση θα έχει καθιερωθεί η τεχνολογία hum-motors να εφαρμόζεται ευρέως…
H ίδια εταιρία ψάχνεται γενικότερα στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και είχε συμβάλλει στην εξέλιξη του EDAG, ένα concept car που είχε παρουσιαστεί αν θυμάμαι καλά πριν από περίπου τρία χρόνια στην Φρανκφούρτη. Ωστόσο, έχει εμπλακεί και σε άλλα project όπως το 2007 με το Volvo ReCharge, το 2011 με την Brabus κ.α. Τώρα, η εταιρία παρουσίασε αποδοτικότερους κατά 25% ηλεκτροκινητήρες που μπορούν να προσφέρουν έως 1.000 Nm ροπής και 100 kW ισχύος σε κάθε τροχό!
Ναι, σωστά διαβάσατε καθώς το σύστημα δεν έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για ηλεκτροκίνητα αλλά μελλοντικά και για συμβατικά αυτοκίνητα. Το concept είναι η αντικατάσταση των τροχών, η τοποθέτηση μιας μπαταρίας στον χώρο της ρεζέρβας και να περαστούν οι κατάλληλες καλωδιώσεις. Εντάξει, πρακτικά τα πράγματα θα είναι σίγουρα πιο περίπλοκα αλλά αυτό δεν αναιρεί το ωραίο της υπόθεσης…