Αυτό είναι το νέο Mazda 3!

New-Mazda-3-2013 (6)

Η ιαπωνική εταιρία επιστρέφει στην μικρομεσαία κατηγορία με ένα ολοκαίνουργιο και προφανώς ελκυστικό «τριάρι»…

Με πιο ελκυστική εμφάνιση, νέο σασί και κινητήρες τεχνολογίας SkyActiv το νέο Mazda 3 είναι περίπου 60 kg ελαφρύτερο από το απερχόμενο μοντέλο. Σχεδιαστικά έχει υιοθετηθεί η νέα φιλοσοφία της εταιρίας που συναντάμε στα Mazda 6 και CX-5 (ουσιαστικά στην χώρα μας τα μοντέλα αυτά δεν εισάγονται) ενώ οι πωλήσεις ξεκινούν το φθινόπωρο. Κάτι βέβαια που μάλλον δεν μας αφορά μιας και η εισαγωγική εταιρία δεν προτίθεται να εισάγει το νέο 3.

Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Ο σημαντικότερος λόγος έχει να κάνει με την άκαιρη γκάμα των κινητήρων μιας και ο μικρότερος είναι ο 1.5 SkyActiv-G που αποδίδει 100 PS. Και λέμε άκαιρη γιατί μπορεί να είναι άμεσου ψεκασμού αλλά η έλλειψη υπερτροφοδότησης δεν συμβαδίζει με το downsizing και αυτό γενικότερα στοιχίζει στους Ιάπωνες κατασκευαστές, όπως γράψαμε πρόσφατα. Πόσω μάλλον όταν η αμέσως επόμενη βενζινοκίνητη επιλογή είναι οι 2.0 SkyActiv-G με 120 PS και η 2.0 SkyActiv-G i-ELOOP με 165 PS. Η συνέχεια αποκτά ντίζελ ενδιαφέρον με την έκδοση 2.2 SkyActiv-D με 150 PS και 380 Nm ροπής, ενώ σημειώστε πως όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Mazda Skyactiv, στόχος το ιδανικό…

  • new-mazda-3-2013-1

  • new-mazda-3-2013-2

  • new-mazda-3-2013-3

  • new-mazda-3-2013-4

  • new-mazda-3-2013-5

  • new-mazda-3-2013-6

  • new-mazda-3-2013-7

  • new-mazda-3-2013-8

  • new-mazda-3-2013-9

Ανάφλεξη με λέιζερ αντί για μπουζί;

Από πλευράς διαστάσεων το νέο Mazda 3 είναι 5 mm μακρύτερο (4465 mm συνολικά), 40 mm φαρδύτερο (1795 mm) και 20 mm ψηλότερο (1450 mm) από το μοντέλο που αντικαθιστά. Το μεταξόνιο είναι αυξημένο κατά 60 mm (στα 2700 mm) ενώ μεγαλύτεροι είναι και οι χώροι για τους επιβάτες με το πορτμπαγκάζ να προσφέρει 10 lt επιπλέον (συνολικά 350). Όλα αυτά για ένα αρκετά δημοφιλές hatchback που οι χαλεποί καιροί αλλά και η τακτική της ιαπωνικής εταιρίας (όσον αφορά τους κινητήρες) δεν προσφέρουν την αντίστοιχη προοπτική για τα ελληνικά σταθμά…

Exit mobile version