Τo i3 μοιάζει με ένα μεγάλο στοίχημα για την BMW. Εμείς, πάντως, θα ποντάραμε στο i8 -που θα δούμε το 2014- ακόμη και κόντρα στα προγνωστικά…
Βλέπετε, η περιορισμένη αυτονομία σε κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο πάντοτε θα αποτελεί τον μεγάλο φόβο του οδηγού. Που να τρέχεις να βρεις πρίζα όταν θα ξεμείνεις; Το i3 θα έχει αυτονομία περίπου 100-160 km (ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες, την χρήση του κλιματισμού, ή καλύτερη της πιο ενεργοβόρας θέρμανσης), μία τιμή που θεωρητικά είναι εξαιρετική τηρουμένων των αναλογιών. Στην πραγματικότητα, όμως, η αυτονομία στο νου του οδηγού φτάνει το πολύ μέχρι τα 2/3 αφού όπως είπα κανείς δεν έχει την όρεξη να ξεμείνει από ρεύμα στην μέση του δρόμου.
Όσο για το κόστος στην Ευρώπη το i3 -των περίπου 3,85 μέτρων σε μήκος- θα κοστίζει 35.000-40.000€ (ανάλογα με τις φοροελαφρύνσεις ανά χώρα) και όπως γίνεται αντιληπτό πρόκειται για μία ιδιαίτερη -από εμπορική άποψη- περίπτωση (οι μπαταρίες κοστίζουν αρκετά) που θα ανθίσει κυρίως σε πόλεις με οργανωμένο δίκτυο ηλεκτροδότησης EV. Βέβαια, σε άλλα μέρη του κόσμου -όπως στις ΗΠΑ ή στην Ιαπωνία- το i3 μπορεί να αποτελέσει ένα icon μοντέλο για όσους καλλιεργούν «πράσινη» (…και καλά) συνείδηση.
Η συνδυασμένη συνολική ισχύς θα κυμαίνεται περίπου στους 350 PS και η ροπή στα 550 Nm με το «0-100» να πετυχαίνεται σε 4,6 sec. Μάλιστα, το i8 θα μπορεί να διανύσει περίπου 30 km μόνο με κίνηση από τους εμπρός τροχούς δηλ. ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Ακούγεται πολύ ωραίο για ένα ηλεκτροϋβριδικό hypercar που δεν θα ξεμένει από ρεύμα. Εντελώς ρητορική ως ερώτηση: εσείς θα δίνατε τα τριπλάσια για έχετε ένα στο γκαράζ σας;