Την ώρα που το i8 δοκιμάζεται στην πίστα Miramas στην Γαλλία η γερμανική εταιρία δίνει στην δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία και φωτογραφίες για το αποδοτικότερο supercar που έχει κατασκευαστεί ποτέ!
Τo i8 το είχαμε πρωτοδεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2009 σαν concept car με ντίζελ υβριδικό σύστημα. Στη διάρκεια της 4χρονης και βάλε εξέλιξης του αποφασίστηκε να υιοθετηθεί ο νέος 1.500άρης τρικύλινδρος κινητήρας που θα δούμε σταδιακά σχεδόν σε κάθε μοντέλο της BMW και ΜΙΝΙ και συνδυάζει υπερτροφοδότηση με άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Μάλιστα, το i8 είναι το πρώτο μοντέλο που υποδέχεται το νέας γενιάς μηχανικό σύνολο.
bmw-i8-new-photos-full-specifications-1
bmw-i8-new-photos-full-specifications-10
bmw-i8-new-photos-full-specifications-11
bmw-i8-new-photos-full-specifications-2
bmw-i8-new-photos-full-specifications-3
bmw-i8-new-photos-full-specifications-4
bmw-i8-new-photos-full-specifications-5
bmw-i8-new-photos-full-specifications-7
bmw-i8-new-photos-full-specifications-8
bmw-i8-new-photos-full-specifications-9
Το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 4689 mm, το βάρος περιορίζεται στα 1.490 kg ενώ όπως και στην περίπτωση του i3 έχει υιοθετηθεί η αρχιτεκτονική Life Module με εκτενή χρήση «πολυμερισμένου» ανθρακονήματος σε μορφή σάντουιτς καθώς και αλουμίνιο στα εμπρός και πίσω υποπλαίσια και σε διάφορα άλλα σημεία (καπό, πάνελ θυρών κ.α.). Μάλιστα, το i8 είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής με πίσω κρύσταλλο πολύ υψηλής αντοχής (όπως αυτό που χρησιμοποιείται στα smart phones) για μείωση του θορύβου και αποτελείται από δύο μέρη πάχους 0,7 mm με το διάκενο να λειτουργεί σαν ακουστική μόνωση.