Υβριδικό κουπέ με 700 άλογα, «πιάνει» τα 0-100 σε 3,7 sec και αγγίζει την τελική των 305 km/h. Σκέπτεστε κάτι καλύτερο για να γιορτάσει η Audi τα 30 χρόνια από την πρώτη εμφάνιση του Sport Quattro;
Φτάνοντας στα μηχανικά μέρη τελικά κάτω από το καπό δεν υπάρχει ο κινητήρας 2.5 με τους 410 PS που είχαμε δει στο προηγούμενο πρωτότυπο αλλά παράλληλη υβριδική διάταξη (με παρόμοιο layout όπως στο Audi Q5 και στην Porsche Panamera). Έτσι, το Audi Sport Quattro συνδυάζει έναν 4λιτρο V8 κινητήρα με διπλά τούρμπο του οποίου η ισχύς διασταυρώνεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που αντλεί ενέργεια από υγρόψυκτες μπαταρίες λιθίου-ιόντων (li-ion) ενεργειακού φορτίου 14,1 kW.
Ο twin-turbo κινητήρας αποδίδει 560 PS και 700 Nm ροπής ενώ ο δισκοειδούς σχήματος ηλεκτροκινητήρας παράγει 150 PS και 400 Nm ροπής με αποτέλεσμα η συνδυασμένη απόδοση του συστήματος να ανέρχεται στους 700 PS και στα 800 Nm. H μετάδοση περνά μέσω ενός αναβαθμισμένου 8τάχυτου Steptronic κιβωτίου στους τέσσερις τροχούς μέσω τελευταίας γενιάς Quattro. Σύμφωνα με την Audi, εκτός από το πλαίσιο έχει γίνει εκτενής χρήση αλουμινίου (στις πόρτες, την οροφή κ.λπ.) και στο αμάξωμα ώστε το απόβαρο μαζί με τις μπαταρίες να μην ξεπερνά τα 1.850 kg.
Ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να λειτουργήσει ανεξάρτητα από τον V8 χάρη σε ένα μηχανισμό σύμπλεξης/αποσύμπλεξης ώστε το Sport Quattro να μπορεί να διανύσει περίπου 50 km με μηδενικούς ρύπους. Στον τυποποιημένο κύκλο NEDC η εκπομπή CO2 είναι 59 g/km με μέση κατανάλωση 2,5 lt/100 km ενώ όσον αφορά τις επιδόσεις η τελική φτάνει τα 305 km/h με τα 0-100 km/h να πετυχαίνονται σε μόλις 3,7 sec! Περισσότερα με την έναρξη της έκθεσης της Φρανκφούρτης…