Το ST είναι το ταχύτερο Fiesta παραγωγής όλων των εποχών, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα, βενζινοκινητήρας 1.6 EcoBoost 182 PS με ροπή 240 Nm.
Με 18.974 ευρώ (20.320 δίχως απόσυρση) μπορεί κανείς να αποκτήσει ένα από τα ταχύτερα και κυρίως καλοστημένα «μικρά» που έχουν κατασκευαστεί έως τώρα. Ο 1.600άρης Ecoboost πέρα από τις κορυφαίες επιδόσεις που υπόσχονται τα 182 άλογα (0-100 σε 6,9 δλ., τελική 220 χλμ/ώρα) εντυπωσιάζουν και τα «οικονομοτεχνικά» στοιχεία με μέση τυποποιημένη κατανάλωση στα 5,9 λτ./100 χλμ. και CO2 στα 138 γραμμ./χλμ. Σε αυτά συνυπολογίζεται και ο υπερπλήρης εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας του ταχύτερου Ford Fiesta.
Το eTVC ασκεί πίεση πέδησης στον εσωτερικό εμπρός τροχό του Fiesta ST όταν στρίβει για να βελτιωθεί το κράτημα και να μειωθεί η υποστροφή χωρίς να επηρεάζεται η ταχύτητα. Νέο λογισμικό ελέγχει την ισορροπημένη απόκριση του Fiesta ST στις εντολές του τιμονιού κατά την επιτάχυνση και το φρενάρισμα, ενώ το ESC προσφέρει 3 προγράμματα λειτουργίας με: πλήρη επέμβαση, περιορισμένη επέμβαση για αυξημένη ολίσθηση και πλήρη απενεργοποίηση ESC.
Δοκιμάζουμε το Ford Focus ST, το Kuga 1.6 Ecoboost FWD και το Kuga 2.0 TDCi AWD
Και τα δύο συστήματα υποστηρίζουν ένα νέο εμπρός ακραξόνιο, τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα με ειδικό σετάρισμα για μειωμένες κλίσεις αμαξώματος, τις μοναδικές ρυθμίσεις ελατηρίων και αποσβεστήρων μπροστά και πίσω και το χαμηλότερο κέντρο βάρους κατά 15 mm για βελτιστοποιημένη οδική συμπεριφορά και οδηγική ποιότητα. Το Electronic Power Assisted Steering προσφέρει ταχύτερο λόγο υποπολλαπλασιασμού 13.69:1 και πιο κοντό βραχίονα ακραξονίου-κρεμαγιέρας για πιο άμεση απόκριση. Το Fiesta ST είναι η πρώτη πλατφόρμα Fiesta που χρησιμοποιεί πίσω δισκόφρενα και λανσάρει μεγαλύτερη αντλία φρένων για βελτιωμένη απόδοση πέδησης.
Η καθημερινή πρακτικότητα επιβεβαιώνεται από την μείωση ρύπων 20% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά Fiesta ST, παρά την αυξημένη κατά 20% ισχύ σε σχέση με το δίλιτρο κινητήρα του μοντέλου πρώτης γενιάς. Το νέο Fiesta ST φέρει μεγάλη τραπεζοειδή μάσκα. Στο ανανεωμένο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα καθίσματα Recaro, ενώ ένα νέο αντηχείο Sound Symposer μεταφέρει τον ήχο του κινητήρα στην καμπίνα, συνοδεύοντας άριστα την οδηγική εμπειρία και παράλληλα προσφέρει το SYNC και την τεχνολογία MyKey.