Πόσο επιθυμητή μπορεί να είναι μια -από τις πέντε συνολικά που κατασκευάστηκαν ποτέ- Lamborghini Miura SVJ;
Σχεδιάστηκε από τον Gardini, που τότε δούλευε στον οίκο Bertone, ενώ στην εξέλιξη της τον πρώτο λόγο είχε ο αρχιδοκιμαστής Bob Wallace, μαζί με τον μηχανικό Gian Paolo Dallara. Στο πίσω μέρος της υπάρχει ένας ατμοσφαιρικός V12 των 3.929 cc, με τέσσερα Webber, μηχανικό 5άρι κιβώτιο, ανεξάρτητη ανάρτηση, τέσσερα υδραυλικά δισκόφρενα, ενώ υπήρξαν αναβαθμισμένες εκδοχές όπως η S (στα περίπου 370 άλογα), SV (στα 385) και SV-Jota (στα 420-440).
lamborghini-miura-svj-sale-2015-1
lamborghini-miura-svj-sale-2015-10
lamborghini-miura-svj-sale-2015-11
lamborghini-miura-svj-sale-2015-12
lamborghini-miura-svj-sale-2015-13
lamborghini-miura-svj-sale-2015-14
lamborghini-miura-svj-sale-2015-2
lamborghini-miura-svj-sale-2015-3
lamborghini-miura-svj-sale-2015-4
lamborghini-miura-svj-sale-2015-5
lamborghini-miura-svj-sale-2015-6
lamborghini-miura-svj-sale-2015-7
lamborghini-miura-svj-sale-2015-8
lamborghini-miura-svj-sale-2015-9
H συγκεκριμένη Miura ήταν μια S και ανήκει σε όσες αναβαθμίστηκαν την περίοδο 1971-75 στις προδιαγραφές Jota για να γίνει μια SV με αριθμό πλαισίου #4892. Αναβαθμίστηκε τον Ιούλιο του ’71 και μάλλον η SVJ αναβάθμιση ήρθε αργότερα και για αυτό συγκαταλέγεται στις δύο επιπλέον Miura SVJ (οπότε συνολικά υπήρξαν 7, αλλά οι φουλ ορίτζιναλ ήταν 5). Η Miura SVJ ήταν μία βαριά αναβαθμισμένη εκδοχή της Miura S που έφτανε τα 440 άλογα στις 8.000 rpm. Η δημοπρασία θα γίνει στην Αριζόνα στις 15-16 Ιανουαρίου από την RM Auctions.
SMS==> Lamborghini, από τα αλώνια στα σαλόνια!
SMS==> Lamborghini 350 GT & 400 GT: Η αρχή όλων…
SMS==> Lamborghini Marzal, ο γυάλινος γλάρος!