Μερικοί γύροι στην πίστα των Μεγάρων ήταν αρκετοί ώστε τα δύο top μοντέλα της Mercedes να μας δώσουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης …
Ο λόγος για την AMG GT S των 209.376 ευρώ, τη νέα σπορ Mercedes που αντικαθιστά την εξωτική SLS και που με ένα λιγότερο «mega-GT» χαρακτήρα απευθύνεται σε περισσότερους πετώντας το γάντι στα π.χ. Porsche 911 Carrera Turbo S (στην top εκδοχή της), Audi R8 V10 και Nissan GT-R. Δίχως να αγνοούμε κλασικά πισωκίνητα, όπως τα Aston Martin V12 ή Jaguar F-Type R (σάμπως ξεφύγαμε λιγάκι :-)).
Με το ρολόι να «τρέχει» γρήγορα, δεν είχαμε και πολύ χρόνο στην διάθεση μας για χάζι, με την συγκεκριμένη AMG GT S που ταξίδεψε από την Γερμανία για να την δοκιμάσουμε στην πίστα (και μόνο εκεί) των Μεγάρων. Σημειώστε πως η GT S έχει περισσότερα προνόμια από την απλή GT (των 462 ίππων και των 180.676 ευρώ), όπως είναι το η ανάρτηση AMG Ride Control, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ και το Race mode)…
Σε αυτό το πρόγραμμα ο καταπληκτικός σε όλα του υπερτροφοδοτούμενος V8 έβγαζε ένα εντυπωσιακά προκλητικό ήχο, ένα από τα καλύτερα soundtrack που έχω ακούσει τελευταία… Και φυσικά δεν μπορέσαμε να της αντισταθούμε σε κανένα σημείο, ξεκινώντας όσο πιο γρήγορα ένα βαλς με την top-Mercedes και με σεβασμό στα Pirelli (βλέπετε η πίστα φθείρει πολύ εύκολα τα λάστιχα, πόσω μάλλον με ένα τόσο δυνατό αυτοκίνητο…).
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-30
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-1
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-32
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-10
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-11
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-12
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-13
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-14
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-9
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-15
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-17
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-128
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-16
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-18
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-19
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-2
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-20
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-21
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-23
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-24
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-25
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-26
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-6
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-3
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-28
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-29
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-31
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-33
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-34
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-35
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-4
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-5
mercedes-amg-gt-s-caroto-test-drive-2016-7
mercedes-benz-a-45-agm-caroto-test-drive-2016-3
mercedes-benz-a-45-agm-caroto-test-drive-2016-1
mercedes-benz-a-45-agm-caroto-test-drive-2016-2
To caroto.gr ευχαριστεί τον Παναγιώτη Τριτάρη για τις εξαιρετικές φωτογραφίες και βίντεο!
Με 190,5 άλογα στο λίτρο η A 45 AMG είναι αυτή τη στιγμή το ταχύτερο hatchback της αγοράς με το 0-100 να πέφτει στα 4,1 δλ. (από 4,5), ενώ πιο κοντή είναι και η κλιμάκωση της σχέσης 3 και 7 του αυτόματου κιβωτίου. Περισσότερα για το μικρότερο sportscar της Mercedes θα έχουμε να πούμε από την σχετική δοκιμή στους δρόμους, μείνετε δικτυωμένοι… στο πιο αγαπημένο σας καρότο!
Τεχνικα χαρακτηριστικα | ||||
---|---|---|---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Mercedes-Benz AMG GT S | Mercedes-Benz A 45 AMG |
||
Κυβισμός | 3.982 cc | 1.991 cc | ||
Διάμετρος x διαδρομή | 83,0 x 92,0 mm | 83,0 x 92,0 mm | ||
Διάταξη/κύλινδροι | εμπρός διαμήκης/οκτακύλινδρος | εμπρός εγκάρσια/τετρακύλινδρος | ||
Ισχύς | 375 kW (510 PS) / 6.250 rpm | 280 kW (381 PS) / 6.000 rpm | ||
Ροπή | 650 Nm (66,3 kgm) / 1.750-4.750 rpm | 475 Nm (48,4 kgm) / 2.250-5.000 rpm | ||
Τροφοδοσία | άμεσος ψεκασμός με υπερτροφοδότηση | άμεσος ψεκασμός με υπερτροφοδότηση | ||
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | ||||
0-100 km/h | 3,8 sec | 4,2 sec | ||
Τελική ταχύτητα | 310 km/h | 250 km/h | ||
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | ||||
Μέση δοκιμής | – lt/100 km | – lt/100 km | ||
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική | 12,2 / 9,4 / 7,8 lt/100 km | 9,2 / 6,9 / 5,4 lt/100 km | ||
Ρεζερβουάρ | 65 lt | 56 lt | ||
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) | – km | – km | ||
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ | ||||
Προδιαγραφή | Euro 6 | Euro 6 | ||
Εκπομπή CO2 | 219 g/km | 162 g/km | ||
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | ||||
Κίνηση | Στους πίσω τροχούς | Στους τέσσερις τροχούς | ||
Κιβώτιο | Αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις | Αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις | ||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | ||||
Εμπρός/πίσω | Διπλά ψαλίδια/Διπλα ψαλίδια | Γόνατα McPherson/Πολλαπλοί σύνδεσμοι | ||
ΦΡΕΝΑ | ||||
Εμπρός/πίσω | Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι | Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι | ||
ΤΡΟΧΟΙ | ||||
Τύπος ελαστικών, διάσταση | εμπρός: 265/35 R19, πίσω: 295/30 R20 | 235/40 R18 | ||
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ | ||||
Διάταξη/υποβοήθηση | Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση | Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση | ||
ΑΜΑΞΩΜΑ | ||||
Μήκος x πλάτος x ύψος | 4.546 x 1.939 x 1.289 mm | 4.367 x 1.780 x 1.417 mm | ||
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) | 1.680/1.651 mm | 1.557/1.561 mm | ||
Μεταξόνιο | 2.630 mm | 2.699 mm | ||
Χώρος αποσκευών | 285-350 lt | 341-1.157 lt | ||
Απόβαρο | 1.645 kg | 1.555 kg | ||
ΤΙΜΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ |
||||
Βασική έκδοση μοντέλου κινητήρα & εξοπλισμού |
από 209.376€ |
από 51.800€ |