ΝΕΑ

Δημοσιεύματα αναφέρονται σε επικείμενες αλλαγές στη φορολογία αγοράς των καινούργιων αυτοκινήτων (Τέλος Ταξινόμησης) - O ΣΕΑΑ (ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ) ανακοινώνει πως δεν επίκειται καμία αλλαγή στη φορολογία αγοράς των αυτοκινήτων και πως η πληροφορία δεν ευσταθεί, καθώς το Υπ. Οικονομικών μόλις λίγους μήνες πριν αναμόρφωσε τη σχετική φορολογία.

Άνοιξε η λίστα με τις παραγγελίες στην Ελλάδα για την Alfa Romeo Stelvio First Edition

Τι θα δούμε στην ταινία «Green Hell»; [vid]

Opel - PSA: Ο Carlos Tavarus ζήτησε να δει την Merkel!

Η Ford επενδύει 1 δισεκατομμύριο δολάρια στην τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης

H General Motors θέλει να πουλήσει την Opel στον όμιλο PSA!

Ανεξάρτητο σήματα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την VW

Πόσο πωλήθηκε το ελληνικό Renault 5 Turbo Group B;

Οδηγούμε το νέο Honda Civic στην Βαρκελώνη!

Πόσο πιο πάνω από το R8 μπορεί να φτάσει η Audi;


Κωνσταντίνος Ζωγλοπίτης

Share Button
«Γράψε ένα σύντομο βιογραφικό σημείωμα» ήταν η προτροπή-επωδός του Νίκου. Μια πράξη που έμενε σε «εκκρεμότητα» για πολύ συγκεκριμένο λόγο. Πώς να «κλείσεις» σε λίγες γραμμές μια ζωή; Πώς να βρεις τις λέξεις για να περιγράψεις αυτό που ήταν ένα εφηβικό όνειρο, αυτό που με το πέρασμα των χρόνων έγινε πράξη, επαγγελματική πορεία, τρόπος ζωής; Ας είναι…

zogloΜια ιστορία, λοιπόν, ας είναι σύντομη… Εκεί κάπου στα 14 χρόνια του, μια αναπάντεχη αλλά και καθοριστική γα τη ζωή του «συνάντηση» με το μεγαλύτερο περιοδικό αυτοκινήτου «4Τροχοί» τού έδωσε μια προοπτική για τη μελλοντική του (τότε) ενασχόληση στον επαγγελματικό «στίβο». Τα επόμενα χρόνια η ιδέα ωρίμαζε και η προσπάθεια επικεντρώθηκε στο στόχο του.

Τέλειωσε το σχολείο και οι τετραετείς σπουδές στη Δημοσιογραφία ήταν το επόμενο βήμα, ως ένα βασικό εφόδιο. Βεβαίως, η μετεκπαίδευση (απαιτείται) να είναι διαρκής, οπότε η εξειδίκευση στο Μάνατζμεντ και τις Τεχνικές Διαπραγμάτευσης ήταν η επόμενη επιλογή στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο. Παράλληλα, η ενασχόληση του με τη Μηχανολογία στον τομέα της Αυτοκίνησης ήταν μια αγαπημένη δραστηριότητα και ταυτόχρονα ένα απαραίτητο επαγγελματικό στοιχείο.

Η επαγγελματική του σταδιοδρομία ξεκινά από την τηλεόραση, από την εβδομαδιαία εκπομπή «Από τη θέση του οδηγού», ένα πολύ σημαντικό Σχολείο που ήταν η αρχή και ο Ακρογωνιαίος Λίθος μιας υπέροχης πορείας. Η έντυπη Δημοσιογραφία είναι η φυσική συνέχεια και η ένταξή του σ’ εκείνη στην περίφημη ομάδα του εβδομαδιαίου περιοδικό αυτοκινήτου «Motornews» είναι ένα διαχρονικό ορόσημο. Βεβαίως η ενασχόληση με την τηλεόραση δε σταματά και η, επίσης εβδομαδιαία, εκπομπή «Μοτέρ εν δράσει» θα είναι αυτή με τη οποία θα ασχοληθεί ταυτόχρονα με το έντυπο.

Λίγο αργότερα ο δρόμος θα τον φέρει στο «Car and Driver», σε ένα από τα σημαντικότερα αυτοκινητικά έντυπα στην Ελλάδα και παγκοσμίως. Σε αυτό, θα μάθει, θα ωριμάσει, θα δεί την ακμή και την πτώση του ενδιαφέροντος για το αυτοκίνητο (ως ένα προϊόν μαζικής παραγωγής) και την έλλειψη κουλτούρας (sic) γι’ αυτό.

Και τώρα το Διαδίκτυο! Στο www.caroto.gr, σε αυτή τη φιλόξενη και καλά πληροφορημένη ιστοσελίδα για την τεχνολογία της Αυτοκίνησης. Ένα νέο μέσο που θα κυριαρχήσει σύντομα και το οποίο αλλάζει τη φύση των ΜΜΕ και δημιουργεί ένα νέο δρόμο.

Κωνσταντίνος Ζωγλοπίτης (caroto@caroto.gr)