Το καμάρι της Scania είναι ο αναβαθμισμένος πετρελαιοκινητήρας των 13 lt που πληροί ήδη τις επόμενες νόρμες περί εκπομπών ρύπων…
- Σε πρόσφατη ανακοίνωσή της η Scania παρουσίασε τους νέους κινητήρες χωρητικότητας 13 lt που αποδίδουν 440 και 480 PS και το λιγότερο 2.300 Nm ροπής στις 1.000-1.300 rpm! Το αξιοσημείωτο είναι πως οι νέοι κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6 (που θα ισχύσουν από το 2014) και στο 5ετές πρόγραμμα εξέλιξης τους επενδύθηκαν περίπου $1,6 δισεκατομμύρια(!).
- Η σουηδική εταιρία χρησιμοποίησε σχεδόν κάθε τεχνολογία που συναντάμε σε ένα σύγχρονο πετρελαιοκινητήρα: υπερτροφοδότηση μεταβλητής γεωμετρίας (VGT), επανακυκλοφορία καυσαερίων (EGR), common-rail τελευταίας γενιάς, φίλτρα μικροσωματιδίων, καταλυτικό σύστημα με χρήση adBlue κ.α.

Κυβισμός
12.7 litres
Μέγιστη ισχύς
440 hp (324 kW) at 1900 r/min
Μέγιστη ροπή
2300 Nm between 1000 and 1300 r/min
Μηχανή PTO
600 Nm
Βεντιλατέρ PTO
1200/2000 Nm
Τεχνολογία Euro 6
Scania EGR, Scania SCR, Scania VGT
Fuel system
Scania XPI extra-υψηλής πίεσης injection
Κιβώτια ταχυτήτων
8+1-ταχύτητα με αργό γρήγορο
12+2-μισή ή ολόκληρη ταχύτητα
12+2-ταχύτητα με αργό γρήγορο και overdrive
Choice may be restricted according to long-haulage, distribution or construction applications.
Επιλογές μηχανισμού μετάδοσης ισχύος
Scania Opticruise με κιβώτια ταχυτήτων με αργό γρήγορο, και μισή ολόκληρη .
Επιβραδυντής Scania

Κυβισμός
12.7 litres
Μέγιστη ισχύς
480 hp (353 kW) at 1900 r/min
Μέγιστη ροπή
2500 Nm μεταξύ 1000 και 1300 r/min
Μηχανή PTO
600 Nm
βεντιλατέρ PTO
1200/2000 Nm
Euro 6 τεχνολογία
Scania EGR, Scania SCR, Scania VGT
Σύστημα καυσίμων
Scania XPI extra-υψηλής πίεσης injection
Κιβώτιο ταχυτήτων
8+1-ταχύτητα με αργό γρήγορο
12+2-μισή ή ολόκληρη ταχύτητα
12+2-μισή ή ολόκληρη ταχύτητα
Η επιλογή εξαρτάται από τη χρήση σε μεταφορά φορτίων σε μεγάλες αποστάσεις, κατανομή ή εφαρμογές σε κατασκευές.
Επιλογές μηχανισμού μετάδοσης ισχύος
Scania Opticruise με κιβώτια ταχυτήτων με αργό γρήγορο, και μισή ολόκληρη .
Επιβραδυντής Scania