Μπορεί το όνομά του να προέρχεται από ένα παγκόσμιο σύμβολο της αυτοκίνησης, όμως αυτό που πραγματικά παίρνεις είναι ένα αυτοκίνητο ιδανικό για βόλτες!
Και είναι κακό αυτό; Καθόλου, κατά την άποψή μας! Εκτός κι αν είστε απ’ αυτούς τους «ρομαντικούς αυτοκινητάδες», που θεωρούν προσβολή τα μοντέρνα αυτοκίνητα με ρετρό σχεδιασμό και διαφορετικό χαρακτήρα, θα απολαύσετε την ευχάριστη εικόνα του Beetle Cabrio. Γιατί δύσκολα θα βρεθεί κάποιος να υποστηρίξει ότι αυτό δεν είναι ένα πανέμορφο αυτοκίνητο!
Η πιο πρόσφατη γενιά του Beetle, με το μεγαλύτερο μήκος και πλάτος και τα έντονα σπορ στοιχεία, αποσπά περισσότερα βλέμματα κι αυτό είναι κάτι που ανεβάζει την αξία του συγκεκριμένου μοντέλου στα μάτια όσων το επιλέγουν. Εάν θέλετε ένα διακριτικό αυτοκίνητο, απλά συνεχίστε διαβάζοντας τις υπόλοιπες δοκιμές του caroto.gr!
Το Beetle Cabrio έχει υφασμάτινη οροφή, η οποία ανοίγει και κλείνει με ηλεκτρικό μηχανισμό σε περίπου 10 sec και με ταχύτητες έως 50 km/h. Η ηχομόνωση είναι πολύ καλή (για cabrio μοντέλο με soft top) και το ίδιο ισχύει και για την στρεπτική ακαμψία. Οι Γερμανοί έχουν κάνει καλή δουλειά στην ενίσχυση του αμαξώματος, χωρίς μάλιστα να αυξήσουν σημαντικά το συνολικό βάρος (το Beetle Cabrio είναι μόλις 115 κιλά βαρύτερο από το coupe). Ο σκελετός της οροφής παίζει το ρόλο του και στην ακαμψία, κι αυτό γίνεται αντιληπτό όταν ανοίξεις την οροφή.
Ο χώρος για τους επιβάτες στο πίσω κάθισμα είναι οριακά επαρκής για δύο άτομα κι αυτό οφείλεται κυρίως στο σχήμα της οροφής στο πίσω μέρος. Ο χώρος αποσκευών δεν έχει μικρό όγκο (225 lt), όμως λόγω σχεδιασμού το σχήμα του δεν είναι πρακτικό. Από το εσωτερικό του Beetle Cabrio ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, αλλά και οι επιφάνειες στο χρώμα του αμαξώματος. Υπάρχουν πάντως και κάποια στοιχεία, όπως το ντουλαπάκι του συνοδηγού, που έχουν σαν πηγή έμπνευσης το παλιό κλασσικό Beetle.
Οδηγικά το Beetle Cabrio δεν είναι το αυτοκίνητο που θα ενθουσιάσει τους λάτρεις τη οδήγησης. Κινείται ωστόσο με ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες και έχει ποιοτικό «πάτημα» στον δρόμο. Ο κινητήρας των 1,2 lt είναι οριακός για τα 1.400 kg του αμαξώματος. Προσφέρει απλά ικανοποιητικές επιδόσεις (0-100 km/h σε 11,7 sec. Τελική ταχύτητα 178 km/h) και κατανάλωση καυσίμου που δεν υπερβαίνει τα 6,1 lt/100 km σε μικτές συνθήκες.
Η τιμή του Beetle Cabrio δεν είναι χαμηλή (από 22.620 ευρώ), όμως συνοδεύεται από πλήρη εξοπλισμό. Όπως λέει και η διαφήμιση όμως, κάποια πράγματα είναι ανεκτίμητα! Και σίγουρα ένα απ’ αυτά είναι η φωνή της καρδιάς που ζητάει ένα εντυπωσιακό ανοιχτό αυτοκίνητο με αναφορές στην ιστορία της αυτοκίνησης.
Volkswagen Beetle Cabrio 1.2 TSI (105 PS) – Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||||
---|---|---|---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | ||||
Κυβισμός | 1.197 cc | |||
Διάμετρος x διαδρομή | 71,0 x 75,6 mm | |||
Διάταξη/κύλινδροι | εμπρός εγκάρσια/τετρακύλινδρος | |||
Ισχύς | 77 kW (105 PS) / 5.000 rpm | |||
Ροπή | 175 Nm (17,8 kgm) / 1.550-4.100 rpm | |||
Τροφοδοσία | Υπερτροφοδότηση με άμεσο ψεκασμό | |||
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | ||||
0-100 km/h | 11,7 sec | |||
Τελική ταχύτητα | 178 km/h | |||
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | ||||
Μέση δοκιμής | 8,6 lt/100 km | |||
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική | 7,8 / 6,1 / 5,2 lt/100 km | |||
Ρεζερβουάρ | 55 lt | |||
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) | 640 km | |||
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ | ||||
Προδιαγραφή | Euro 5 | |||
Εκπομπή CO2 | 142 g/km | |||
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | ||||
Κίνηση | Στους εμπρός τροχούς | |||
Κιβώτιο | Μηχανικό 6 σχέσεων | |||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | ||||
Εμπρός/πίσω | Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Ημιάκαμπτος άξονας | |||
ΦΡΕΝΑ | ||||
Εμπρός/πίσω | Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι | |||
ΤΡΟΧΟΙ | ||||
Τύπος ελαστικών, διάσταση | Hankook Ventus Prime 2, 235/45 R18 | |||
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ | ||||
Διάταξη/υποβοήθηση | Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση | |||
ΑΜΑΞΩΜΑ | ||||
Μήκος x πλάτος x ύψος | 4278x1808x1473 mm | |||
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) | 1578/1554 mm | |||
Μεταξόνιο | 2537 mm | |||
Χώρος αποσκευών | 225 lt | |||
Απόβαρο | 1313 kg | |||
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: απο 22.620€ (21.660€ με αποσυρση) |