Πώς να βελτιώσετε την αυτονομία του EV σας;

KSPG-FEV Electric Hybrid Range Extender (7)

Μπαίνοντας στην εποχή της ηλεκτροκίνησης ένα βασικό πρόβλημα είναι η αυτονομία που μπορεί να βελτιωθεί με μόλις δύο χιλιάρικα!

Οι εταιρίες KSPG και FEV (εδώ η τελευταία για project VCR) προσφέρουν στην τιμή των περίπου 2.000 ευρώ ένα σετ με επαυξητικό κινητήρα που η δουλειά του είναι να παράγει ρεύμα για να φορτίζει τις μπαταρίες (και όχι για να κινεί το αυτοκίνητο) όπως σε ένα ηλεκτροϋβριδικό E-REV όπως είναι τα Chevrolet Volt ή Opel Ampera ή στην προαιρετική range extender εκδοχή του BMW i3 (φυσικά με επιπλέον χρέωση).

Έτσι, αν κάποιος έχει αγοράσει ένα ηλεκτρικό -πιο σωστά, ηλεκτροκίνητο όπως συνηθίζουμε να γράφουμε- αυτοκίνητο μπορεί να παραγγείλει τον V2 χωρητικότητας 800 cc που τοποθετείται και χωρά(!) στον χώρο της ρεζέρβας. Αποδίδει 41 PS και κινεί δύο λιλιπούτειες γεννήτριες που το μέγεθος καθεμίας είναι όσο μια γροθιά. Η παραγόμενη ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται και σε μία μικρότερη συστοιχία μπαταριών ενώ για να αντισταθμιστούν οι κραδασμοί του V2 οι γεννήτριες έχουν αντίθετη φορά περιστροφής.

  • kspg-fev-electric-hybrid-range-extender-3

  • kspg-fev-electric-hybrid-range-extender-1

  • range-extender-for-2000-euros-1

  • Range Extender, KSPG AG

  • range-extender-for-2000-euros-2

  • range-extender-for-2000-euros-3

  • kspg-fev-electric-hybrid-range-extender-6

  • kspg-fev-electric-hybrid-range-extender-2

  • range-extender-for-2000-euros-4

Σύμφωνα με τις δύο εταιρίες η κατανάλωση του επαυξητικού συστήματος είναι μόλις 1,4 lt /100 km (φυσικά, υπάρχει ένα μικρό ρεζερβουάρ αμόλυβδης) αυξάνοντας την αυτονομία ενός EV έως και 500 km! Μέχρι εδώ όλα μια χαρά ακούγονται αλλά ένα βασικό ερώτημα που προκύπτει είναι α) γιατί κάποιος να μπει στην διαδικασία να αποκτήσει ένα ακριβό ηλεκτρικό αυτοκίνητο και β) γιατί να ταλαιπωρηθεί με μία τόση βαριά μετατροπή που κοστίζει δυο χιλιάρικα δίχως τα εργατικά…

Exit mobile version