Με ένα από τα καλύτερα τμήματα R&D στην αυτοκινητοβιομηχανία επόμενο είναι η Renault να δίνει το δικό της στίγμα στην τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης…
Από την άλλη, όταν ο Carlos Ghosn ανακοίνωσε την διάθεση του πρώτου πλήρως αυτόνομου αυτοκινήτου το 2020, η Renault, ως στενή συγγενής δεν θα μπορούσε να μείνει αμέτοχη από το «autonomous driving». Όπως στην περίπτωση του Leaf για την Nissan, έτσι και για την Renault επιλέχθηκε ένα επίσης ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το Fluence ZE εξοπλισμένο με την μονάδα PAMU.
Ωστόσο, το PAMU δεν αποτελεί απλά μια μονάδα αλλά είναι την γενικότερη αυτοματοποιημένη πλατφόρμα κίνησης ενός αυτοκινήτου που του επιτρέπει μέχρι και να παρκάρει από μόνο του (όπως στην περίπτωση του Volvo V40) ενώ στο τέλος του βίντεο μπορείτε να δείτε και την επαγωγική φόρτιση. Σε προχωρημένο στάδιο βρίσκεται και το σύστημα της Mercedes ενώ εδώ μπορείτε να διαβάσετε το σχετικό άρθρο για αυτόνομη οδήγηση.
[accordion close=”1″ title=”Η άλλη όψη του νομίσματος.“]Πάντως, αν θέλετε την άποψή μας, η αυτόνομη οδήγησαν σαν ιδέα ακούγεται υπέρμετρα οπτιμιστική και μάλλον «ενδοπροωθούμενη». Τι εννοούμε; Λοιπόν, ας υποθέσουμε πως οι ειδικοί στα τμήματα ηλεκτροκίνησης γνωρίζουν πως τα χαρακτηριστικά των μπαταριών θα βελτιωθούν όχι νωρίτερα από το 2025 (και όμως, τα πλασάρουν τώρα).Ας υποθέσουμε πως για σε ένα μεγάλο ποσοστό οι πάγοι δεν λιώνουν από την ανθρώπινη δραστηριότητα αλλά από την κοσμική ακτινοβολία. Ας υποθέσουμε πως η αυτόνομη οδήγηση είναι εξαιρετικά δύσκολη στην υλοποίησή της έστω και αν οι ειδικοί το γνωρίζουν.
Προς τι όλα αυτά; Αφενός, κάθε τι, κάθε τεχνολογία ξεκινά από κάπου και κάποτε…. Αφετέρου μερικά πράγματα δημιουργούνται από τους ίδιους τους ειδικούς ώστε να υπάρχει αντικείμενο απασχόλησης στο πλαίσιο της δημιουργίας νέων αναγκών για τον καθένα μας… Αναγκαίες ή όχι…[/accordion]