Όσο για τους κινητήρες ενός νέου Ford Escort πρωταγωνιστής θα ήταν χωρίς αμφιβολία ο 1.0 EcoBoost στις διάφορες διαθέσιμες εκδοχές του…
Μια σύγχρονη εκδοχή ενός hatchback Εscort μας δίνει ο γνωστός μας πια Theophilus Chin, η οποία από πλευράς μεγέθους θα μπορούσε να τοποθετείται μεταξύ του Fiesta και του Focus, ειδικά αν το τελευταίο στην επόμενη γενιά του μεγαλώσει ελαφρώς. Βέβαια για όλες τις άλλες αγορές του κόσμου το Escort -ειδικά αυτό της τελευταίας γενιάς του πριν την αντικατάστασή του από το Focus- είναι συνυφασμένο με αμάξωμα δύο ή έστω δυόμιση όγκων, που ήταν και το πιο δημοφιλές τότε.
Εν τέλει, υπάρχει περίπτωση η Ford να αναβιώσει ένα από τα πιο ιστορικά ονόματα στην ιστορία της, αυτό του Escort; Αν κρίνουμε από το ότι έχει ήδη παρουσιάσει ένα σεντάν με τη συγκεκριμένη επωνυμία στην Κίνα γιατί όχι; Έως τότε μπορείτε να δείτε μερικές από τις πιο πρόσφατες δοκιμές μοντέλων Ford στο πιο αγαπημένο σας… καρότο!
